Glee
Forum
> Off Topic
> Glee
EmahS
Elev
|
9 nov, 2012 08:06
|
Savi
Elev
|
I AM NOT HAPPY RIGHT NOW!
Spoiler för senaste:
Spoiler: Tryck här för att visa!Alltså WTF! Ryan skrev på sin Twitter att det skulle bli Finchel, Klaine och Brittana moments. Det var fan ingenting!!! Och va i helvete är grejen med att Blaine var med i några få minuter, Tina i typ två scener, Brittany i typ 1 sekund och Rachel och Kurt INGENTING!
WTF?!?!
9 nov, 2012 08:17
|
APELSiiN
Elev
|
De borde göra ett helt bara i New York....
nej men är lite sur.
Spoiler:Tryck här för att visa!Fast RYDER ♥
och älskade när Sam skrev sitt namn, hahah ''sAm'' :' men promon för nästa avsnitt, WHY CASSIE & BRODY? nej ugh vill spy.

9 nov, 2012 12:18
|
baramin
Elev
|
Spoiler: Tryck här för att visa!I find it strangely entertaining to see Blaine suffer. Suck it bitch. Men aja. Jag uppskattar dramatiken som är all over the place ohh.
she had a face straight from a magazine,
god only knows, but you'll never leave her.
9 nov, 2012 14:10
|
Ginny00
Elev
|
Jag ska sätta mig och titta nu.
9 nov, 2012 15:04
|
MissLollo
Elev
|
NU HAR JAG SETT DET! OCH DET ÄR REDAN SLUT  MEN DET VAR JÄTTEBRA. okej
9 nov, 2012 15:40
|
EmahS
Elev
|
Alltså.
var det bara jag som tyckte att
Spoiler: Tryck här för att visa!Blow me (one last kiss) SÖG?! Så sjukt jävla dålig >.<
9 nov, 2012 16:19
|
APELSiiN
Elev
|
Skrivet av EmahS: Alltså.
var det bara jag som tyckte att
Spoiler: Tryck här för att visa!Blow me (one last kiss) SÖG?! Så sjukt jävla dålig >.<
Tyckte också det... och uppträdandet på scenen var så pinsamt att kolla på hahah 

9 nov, 2012 16:20
|
EmahS
Elev
|
Skrivet av APELSiiN: Skrivet av EmahS: Alltså.
var det bara jag som tyckte att
Spoiler: Tryck här för att visa!Blow me (one last kiss) SÖG?! Så sjukt jävla dålig >.<
Tyckte också det... och uppträdandet på scenen var så pinsamt att kolla på hahah
Haha ellerhur... Och de sjunger ju ändå bra liksom... Men usch.
9 nov, 2012 16:26
|
MissLollo
Elev
|
Skrivet av EmahS: Skrivet av APELSiiN: Skrivet av EmahS: Alltså.
var det bara jag som tyckte att
Spoiler: Tryck här för att visa!Blow me (one last kiss) SÖG?! Så sjukt jävla dålig >.<
Tyckte också det... och uppträdandet på scenen var så pinsamt att kolla på hahah
Haha ellerhur... Och de sjunger ju ändå bra liksom... Men usch. helt klart sämsta i avsnittet iaf! Men uppträdandet? Pinsamt var det väl inte o.o
9 nov, 2012 16:29
|
Du får inte svara på den här tråden.