Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har aldrig vart i varken Skåne eller Småland, men jag måste nog välja Skåne.
De har så mysig dialekt :3 13 jan, 2013 08:29 |
|
Conflate
Elev |
13 jan, 2013 08:34 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Lejon, mitt sjärntecken♥
"Hm, you must be a Weasley" 13 jan, 2013 08:34 |
|
MizzNina
Elev |
Lätt val. Trots att jag är hallänning i hjärta och själ, så är jag trots allt född i Småland och för tillfället bosatt i Småland så...
Småland! "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 13 jan, 2013 08:50 |
|
pardus
Elev |
Bor ju i Småland, så gotta say....
Småland We fight, we score, we are the House of Gryffindor. 13 jan, 2013 08:56 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Småland är mitt första och direkta svar. Men jag undrar jag...
Lund må vara en underbar stad men annars har jag rört mig mer i Småland och älskat vad jag sett ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 13 jan, 2013 10:00 |
|
Borttagen
|
Eftersom jag bor i Småland (och själv valt att göra det) så antar jag att jag föredrar det. =)
13 jan, 2013 10:15 |
|
Borttagen
|
Jaadu... Jag har inte varit i något av dem, dock har mamma kompisar i Skåne som vi antagligen snart ska till så jag väljer det
13 jan, 2013 10:18 |
|
Lunah~
Elev |
13 jan, 2013 10:48 |
|
Borttagen
|
Skåne! Har bott där i perioder, dels i i Billeberga (liten by mellan Svalöv och Landskrona) och dels i Helsingborg och jag längtar alltid tillbaka. Jag hoppas få jobb i Skåne så jag kan flytta dit! Jag tycker dialekten är så trevlig och mina bästa vänner samt andra personer jag tycker om att umgås med bor där. Och jag har många fina minnen därifrån, särskilt att gå runt i Lund och Malmö väcker nostalgiska känslor. Och Emil Jensen kommer från Skåne!
Jag skulle kunna göra en lista på tusen saker men det får räcka såhär nu. 13 jan, 2013 10:50 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen