UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av Anne Potter: Skrivet av HuffiePuffie: Jag ogillar Nutella så mycket, att det bara inte går. Varför? :3 Tycker att det smakar sjukt äckligt, vanligtvis är jag en stor chokladälskare bortsett från Nutella. 17 aug, 2014 11:40 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av HuffiePuffie: Jag ogillar Nutella så mycket, att det bara inte går. Varför? :3 Tycker att det smakar sjukt äckligt, vanligtvis är jag en stor chokladälskare bortsett från Nutella. Åh, okej! Gillar din forumsignatur btw ![]()
17 aug, 2014 11:41 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av Anne Potter: Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av HuffiePuffie: Jag ogillar Nutella så mycket, att det bara inte går. Varför? :3 Tycker att det smakar sjukt äckligt, vanligtvis är jag en stor chokladälskare bortsett från Nutella. Åh, okej! Gillar din forumsignatur btw Haha, tack! 17 aug, 2014 11:41 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av HuffiePuffie: Jag ogillar Nutella så mycket, att det bara inte går. Varför? :3 Tycker att det smakar sjukt äckligt, vanligtvis är jag en stor chokladälskare bortsett från Nutella. Åh, okej! Gillar din forumsignatur btw Haha, tack! Nejmen tack så mycket!! ♥♥ ![]()
17 aug, 2014 11:42 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av Anne Potter: Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av HuffiePuffie: Jag ogillar Nutella så mycket, att det bara inte går. Varför? :3 Tycker att det smakar sjukt äckligt, vanligtvis är jag en stor chokladälskare bortsett från Nutella. Åh, okej! Gillar din forumsignatur btw Haha, tack! Nejmen tack så mycket!! ♥♥ 17 aug, 2014 11:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HuffiePuffie: I know, I know Skrivet av Borttagen: Skrivet av HuffiePuffie: Whoowhoo, I'm not forever alone! Skrivet av Borttagen: Gillar inte Dramione:c Då är vi två om det, ogillar Dramione. Men du är inte ensam om Drarry heller!! And this is awesome! :d 17 aug, 2014 13:53 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av HuffiePuffie: I know, I know Skrivet av Borttagen: Skrivet av HuffiePuffie: Whoowhoo, I'm not forever alone! Skrivet av Borttagen: Gillar inte Dramione:c Då är vi två om det, ogillar Dramione. Men du är inte ensam om Drarry heller!! And this is awesome! :d Japp. 17 aug, 2014 14:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HuffiePuffie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av HuffiePuffie: I know, I know Skrivet av Borttagen: Skrivet av HuffiePuffie: Whoowhoo, I'm not forever alone! Skrivet av Borttagen: Gillar inte Dramione:c Då är vi två om det, ogillar Dramione. Men du är inte ensam om Drarry heller!! And this is awesome! :d Japp. 17 aug, 2014 15:08 |
|
Frivolt
Elev |
Jag förstår mig inte på folk som sminkar sig när de ska träna! O_o Lixom...vad är poängen?
Förstår inte grejjen alls! 19 aug, 2014 15:13 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag förstår mig inte på folk som sminkar sig när de ska träna! O_o Lixom...vad är poängen? Förstår inte grejjen alls! Eller hur! Det är bara dumt! ![]()
19 aug, 2014 15:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen