Sorgens tider [SV]
Forum > Fanfiction > Sorgens tider [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.T
Elev |
har precis läst klart alla kapitel. du är jätte bra, du får verkligen fram "kännslan"
"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 28 okt, 2011 23:43 |
|
Bombarda
Elev |
Absolut skit bra skrivit!! Meera!
Kärlek till alla! 29 okt, 2011 01:07 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men Emma, jag blir så avundsjuk när du är så bra. ♥ Men ändå glad för dig c: Ja, du är väldigt bra på att skriva!!!!!!♥
29 okt, 2011 12:58 |
|
Borttagen
|
Tack allihopa :'D♥
(Om ni undrar varför det inte kom ett eller två nya kapitel igår så var det för att min pappa snodde med sig min dator till jobbet, då hans jobbdator gick sönder 30 okt, 2011 09:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tack allihopa :'D♥ (Om ni undrar varför det inte kom ett eller två nya kapitel igår så var det för att min pappa snodde med sig min dator till jobbet, då hans jobbdator gick sönder Det får han Juh inte D; 30 okt, 2011 10:00 |
|
Borttagen
|
Nej jag vet D:
_____________ Kapitel 45 - Percy Weasley Jag vaknade upp, utav att det var något, eller någon som satt vid min sängkant. Men när jag slog upp ögonen var den personen borta. Konstigt tänkte jag. Medans jag tog på mig ett par gråa, egentligen skulle de vara svarta, byxor och en ljusblå tröja. Medans jag gick ner för trapporna hörde jag mamma och pappa prata om något som involverade en död familjemedlem. "Ska vi ha kvar hans möbler? Vi kan ju komma in i deras rum nu, när George är hos Bill" det var mammas röst. "Vi måste ta bort dom, de kan ju inte stå där inne förevigt" löd pappas röst. Jag flämtade ljudlöst. George skulle få ett spel om han kom hem och fann sitt rum med endast sin säng kvar, endast sina kläder kvar. Så ljudlöst som möjligt gick jag upp igen. Såg på Georges rum, med skylten som fortfarande löd 'Fred och Georges rum'. Jag höjde trollstaven, och uttalade skyddsförtrollningarna jag kunde. "Salvio hexia" rummet försvann vid mina ord. Jag log för mig själv. Förhoppningsvis hade inte mamma och pappa varit på den här våningen tidigare idag, så de kunde tro att det var George som gjort det. Återigen gick jag ner för trapporna. Jag mötte mamma i den sista. "God morgon" sa jag, men fick inget svar av henne. Antingen var hon stressad, eller arg. Det brukade vara dom vanligaste anledningarna. Efter någon minut hörde jag ett skrik. "Vad är det mamma?" ropade jag uppför trappan, trots att jag visste vad hon hade upptäckt.. min lilla överraskning åt dom. 30 okt, 2011 12:17 |
|
MissFniss
Elev |
30 okt, 2011 12:24 |
|
Borttagen
|
Tack ♥
Själv tyckte jag att det blev asdåligt xD 30 okt, 2011 12:26 |
|
Bombarda
Elev |
suuuper braa!!
Kärlek till alla! 30 okt, 2011 12:35 |
|
Borttagen
|
30 okt, 2011 14:26 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen