Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyLily
Elev |
Harry eller James Potter
"It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities" 26 aug, 2011 20:43 |
|
Borttagen
|
Asså Draco är ju ändå LITE snygg... Eller vad säger ni va? Är inte makt coolt?
26 aug, 2011 21:14 |
|
Borttagen
|
jag skulle lugnt välja voldermort nu när jag tänker efter ^^ DET, kära lövetAmanda är makt
26 aug, 2011 21:41 |
|
hyperion
Elev |
26 aug, 2011 22:10 |
|
Borttagen
|
Fred Weasley är min man, utan tvekan ♥
26 aug, 2011 22:10 |
|
Borttagen
|
Voldemort voldemort volde voly voldy voldy voldermooort
26 aug, 2011 22:18 |
|
Borttagen
|
Han är ju dock inte kapabel att älska, vad jag har hört... ^^
26 aug, 2011 22:23 |
|
AccioYou
Elev |
Skrivet av Borttagen: paxar en ung Sirius Black direkt, han är min ♥ Haha är det fel att paxa den "gamla" Sirius? Fast nej juste han är ju...död Annars Fred,, Men det går inte heller Då blir det Ron, men han vill jag inte ta ifrån Hermione. Dean Thomas är ju snygg 26 aug, 2011 22:32 |
|
Borttagen
|
Fred har jag paxat, han lever i mina drömmar♥
26 aug, 2011 22:33 |
|
when i get married, said fred
Elev |
Lupin. Om han inte var död. Lätt, Lupin. Har aldrig gillar Tonks, lol </3
Skulle kunna tänka mig att gifta mig med Fred, men då blir jag väl ihjälslagen av alla andra som sagt honom :3 'When I get married,' said Fred, tugging at the collar of his own robes, 'I wont be bothering with any of this nonsense. You can all wear what you want, and I'll put a full Body-Bind Curse on Mum until it's all over' 27 aug, 2011 02:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen