Lunas Förälskelse [SV]
Forum > Fanfiction > Lunas Förälskelse [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
vevve_puff
Elev |
vad bra meer
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 26 aug, 2011 15:16 |
|
Bling
Elev |
26 aug, 2011 19:02 |
|
Salle
Elev |
26 aug, 2011 19:18 |
|
moii
Elev |
Här kommer mer
Tack för allt beröm, de är det som får mig att skriva mer! ____________________________________________ Kapitel 30 När dom hade gått så långt att dom andra inte kunde höra dom började dom prata. - Vad sa Harry, frågade Draco. - Ginny hade tydligen inte sagt att du skulle med, så han var lite arg, och han... gillar väl inte dig så mycket verkar det som, sa Luna. - Jaha, men då så, sa Draco snabbt och så gick dom in till huset. I morgon skulle Draco åka hem och sen var det skola igen. Luna ville verkligen vara med Draco och hon ville inte att lovet skulle ta slut. När dom kom in var klockan ganska mycket. Lunas pappa hade redan somnat och Luna och Draco satte sig en stund framför brasan. Draco kysste Luna och dom flätade ihop sina händer. Dom pratade en stund efter det och gick sedan och la sig. Nästa morgon kom Lucius för att hämta Draco. Luna och Draco sa hejdå men Lunas pappa tittade inte mot Lucius. Avskedet gick snabbt och snart gick Luna ensam upp till sitt rum. Detta hade vart det bästa lovet någonsin, dom hade haft så roligt. - Lunaaa, kom, hörde Luna att hennes pappa ropade. - Okej, kommer, svarade hon. Luna gick tillbaka och frågade vad de var. - Du gillar den pojken va?, frågade Xneophilius och försökte låta lite ungdomlig, eller något, Luna kände inte igen den här rösten. - Hur menar du?, frågade Luna. - Är du kär?, frågade Xenophilius rakt på sak och blev lite röd om öronen. Luna rodnade också och tyckte det här var ytterst pinsamt läge. - Eh..., började Luna, njae, svarade Luna och skrattade till lite och började prata om något annat. Luna tyckte att det var skönt att dom inte pratade mer om det ämnet. Luna gick och la sig tidigt, redan i morgon skulle hon iväg till Hogwarts. Hon drömde konstiga drömmar den natten, men vaknade inte för ens det var morgon. Hon klädde på sig och gick ner och åt några rostade mackor och var klar för att åka med sin pappa till Hogwarts Expressen. ~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 26 aug, 2011 20:23 |
|
Borttagen
|
sååååå underbar!!
26 aug, 2011 20:26 |
|
ginny_ginny
Elev |
26 aug, 2011 20:29 |
|
mine
Elev |
26 aug, 2011 20:41 |
|
linnvendela
Elev |
Meeeer!=)♥
Jaha. 26 aug, 2011 20:43 |
|
Dramione
Elev |
26 aug, 2011 20:55 |
|
nilla10
Elev |
meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
hej hej! :) 26 aug, 2011 20:55 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen