Vem är ni mest lik??
Forum > Harry Potter > Vem är ni mest lik??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
IamAK
Elev |
personlighet: harry och ginny typ
utseende: hermione, och kanske nån mer som har en mindre roll men kommer inte ihåg hur alla ser ut. eller typ lavender brown så som hon är i boken(inte filmen). 25 aug, 2011 15:46 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Mmmm, hon är jag ganska lik typ.. förutom att jag har stora ögon
We never go out of style <3 25 aug, 2011 15:53 |
|
antecool1
Elev |
utseende Seamus personliget George
fred&george regerar 25 aug, 2011 16:01 |
|
Dini99
Elev |
Luna i utseendet
Personlighet : "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 25 aug, 2011 16:10 |
|
Borttagen
|
inte särskilt lik nån, men i personlighet så.. Luna tror jag :3
25 aug, 2011 20:42 |
|
LoooneyMe
Elev |
Hm, jag är nog ganska lik Luna, Hermione och Ginny i min personlighet. Jag har lite av en blandning av dem!
Till utseendet så är jag väl lik...ingen tror jag, eller jo jag har stora framtänder! That's screwdriver! 25 aug, 2011 22:09 |
|
when i get married, said fred
Elev |
Skrivet av HogwartsCoolingen: Vem är ni mest lik i HP?? I både personlighet och utseende I personlighet är jag lite Harry och lite Luna faktiskt...,så vem är ni mest lik??? HAHAHAH hur kan man vara en blandning av McGonagall och Lavender Brown när det gäller utseende? xD Utseende brukar folk säga att jag är lik Luna Lovegood, fast jag själv tycker verkligen inte det lol. När det gäller personlighet brukar jag oftast identifiera mig med Lupin eller Draco, vilket är...konstigt. Men. Ja. 'When I get married,' said Fred, tugging at the collar of his own robes, 'I wont be bothering with any of this nonsense. You can all wear what you want, and I'll put a full Body-Bind Curse on Mum until it's all over' 27 aug, 2011 02:16 |
|
expelliarmus
Elev |
27 aug, 2011 10:16 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Hehe, jaa, typXD Men är egentligen nt så säker på vem jag är lik
We never go out of style <3 27 aug, 2011 13:26 |
|
fdanielsson
Elev |
Jag är mest lik Hermione i skolan typ & i utseendet liknar jag nog Ginny & Luna typ kanske?
27 aug, 2011 13:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen