Melodifestivalen 2016
Forum > Off Topic > Melodifestivalen 2016
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 5 mar, 2016 22:21 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Ellociraptor: Haaahahahahahahahahhahahahah fuck Dolly Style hoppas de lägger ner hela gruppen till nästa år och inte bara 2/3 Hoppas du lägger ner med din dåliga attityd.
5 mar, 2016 22:37 |
|
Ellociraptor
Elev |
5 mar, 2016 22:38 |
|
Holytail
Elev |
5 mar, 2016 22:50 |
|
Arivle
Elev |
Hade Dolly Style sett vad du skrev hade du nog sårat alla tre.
5 mar, 2016 22:58 |
|
JonnatheAwesome
Elev |
5 mar, 2016 22:59 |
|
Holytail
Elev |
5 mar, 2016 23:00 |
|
JonnatheAwesome
Elev |
När de stod typ mot varandra ... jag bara: "KISS DAMMIIITTT" xD mvh slashfiction-skadad "I heart you"- Alex Vause 5 mar, 2016 23:01 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av JonnatheAwesome: När de stod typ mot varandra ... jag bara: "KISS DAMMIIITTT" xD mvh slashfiction-skadad YES I KNOW!!! xP Jag ba: Still ship Them, sorry, not sorry xP♥
5 mar, 2016 23:02 |
|
PureSlytherin
Elev |
Tycker det blev ganska bra ikväll ändå. De flesta jag hejade på gick vidare (Panetoz, Boris ^^) och mellan Isa och SaraHa ville jag Isa iofs, men det gjorde inget för jag gillar Kizunguzungu med. ^^
Dock tyckte jag hellre Dolly Style än Samir och Viktor... Och Peter Jöback alltså ahjadiushjkfbskhjdk så sjukt snygg jag dör! Dregelvarning här borta.
5 mar, 2016 23:02 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen