Livet efter Hogwarts (Missy the Timelady och HermioneHäst)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Livet efter Hogwarts (Missy the Timelady och HermioneHäst)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HermioneHäst
Elev |
Audrey
Jag kröp ihop i närmaste hörn. Betong golvet var iskallt och jag var knappt påklädd. Vad hade hänt egentligen? Det enda jag kommer ihåg från dagen är Lily som berättar att hon är gravid, hur allting blir svart och ett par ögon. De otroligt vackra ögonen. Estla Det skumpar otroligt när mannen går och jag försöker sprattla mig loss. Men han har mig i ett järngrepp.
1 dec, 2015 22:57 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Mirande
Jag suckade och försökte somna om. "sötnosen, du verkar vara oförsiktig idag", sa en kall röst ![]()
1 dec, 2015 22:58 |
|
HermioneHäst
Elev |
Estla
Jag känner magen stramar åt, hur det sedan fortsätter gunga, hör flera dörrars gnisslande och ännu mer gungande gång innan jag landar på golvet med en duns. Mannen stänger järndörren skrattande och jag börjar banka. -Jag vill ut era j***a dödsätare! Här kan jag inte stanna? Vars är alla? Mår de bra? Jag skriker hjälplöst samtidigt som jag bankar och tänker på Remus snälla, men försiktiga ögon. Vars var han när man behövde honom som mest?
1 dec, 2015 23:04 |
|
Missy The Timelady
Elev |
4 dec, 2015 22:18 |
|
HermioneHäst
Elev |
Audrey
Var är han när man behöver honom? Pojken med de vackra ögonen? Estla -Fy f*n för er era j***a idioter! Jag fortsätter banka på dörren även om jag vet att det är lönlöst. Tillslut ger jag upp. Tårarna forsar ner från mitt ansikte och jag sätter mig ner lutandes mot dörren.
4 dec, 2015 22:22 |
|
Missy The Timelady
Elev |
4 dec, 2015 22:28 |
|
HermioneHäst
Elev |
(Ledsen för så mycket svordomar, men jag är på svärhumör idag, hehehe)
Estla Tårarna rann ner för mina kinder och mina händer blev alldeles våta. -De j***a idioterna. Fattar ni inte vad ni gjort? Säger jag till mig själv. Varför var de tvugna att göra så här med mig? Då hör jag ett mörkt skratt och ett hjärtskärande skrik ifrån det som är bakom dörren.
4 dec, 2015 22:40 |
|
Missy The Timelady
Elev |
4 dec, 2015 22:51 |
|
HermioneHäst
Elev |
4 dec, 2015 22:57 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Mirande
"Känner du igen mig?" Jag stirra på han. "Det är jag, Jackob, han du fajta emot, ser du vad som hände?" Jag svalde. Jag ovh Jackob duellera en gång. ![]()
4 dec, 2015 23:03 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Livet efter Hogwarts (Missy the Timelady och HermioneHäst)
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen