D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Snälla! Varför skulle du vara i vara i vägen!?
21 sep, 2015 21:33 |
|
Borttagen
|
Jag log mot Joe, han fick mig faktiskt att känna mig lite bättre.
Sen kollade jag mot Hermione. "Ja, det kan jag väl," Jag tvekade en stund. "Okej då, jag är med," 21 sep, 2015 21:34 |
|
Borttagen
|
Du är bäst Draco, ler jag, tack!
21 sep, 2015 21:35 |
|
Shadow of hope
Elev |
21 sep, 2015 21:35 |
|
Borttagen
|
Jag slog till sådär hårt så det börjar svida lite i handen när man gör en high five, men den smärtan var typ en skön smärta.
Jag log faktiskt nu, och det kändes som jag hade vänner. "Okej, ska vi köra då?" 21 sep, 2015 21:36 |
|
Borttagen
|
Ska vi gå då, frågar jag och kan inte dölja min nervositet.
21 sep, 2015 21:36 |
|
Borttagen
|
- Tack Draco, säger jag mjukt, - Det betyder mycket.
21 sep, 2015 21:36 |
|
Borttagen
|
Nu måste vi gå! Nu eller aldrig, säger jag och känner hur mycket jag menar det.
21 sep, 2015 21:40 |
|
Borttagen
|
Jag nickar och känner mig sjukt nervös.
21 sep, 2015 21:42 |
|
Shadow of hope
Elev |
"Rubin, det kommer att gå bra bara tro på dig självoch lita på oss andra." Sa jag för att få henne att bli mindre nervös. "Kom igen hörni, nu går vi!"
21 sep, 2015 21:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen