ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
|
Borttagen
|
Jenn
"KUL! Vad heter du?" frågar jag och kollar vänlistan en gång till.
15 aug, 2015 18:57
|
|
Borttagen
|
Joey
"Sallad" säger jag "bästa namnet"
15 aug, 2015 19:05
|
|
Borttagen
|
Jenn
Jag sökte upp 'Sallad' å muggli och hittade honom snabbt. "jag sikar förfrågan... NU!" Sa jag.
15 aug, 2015 19:07
|
|
Borttagen
|
Will
"VEM SNACKAR OM MUGGLIS?" Skrek jag.
15 aug, 2015 19:13
|
|
Borttagen
|
Gwen
"Vad kul! Vad heter du?" Säger jag till Joey.
När jag scrollar igenom vänlistan upptäcker jag att jag redan har Kayla, men inte Jenn.
15 aug, 2015 19:16
|
|
Borttagen
|
Jenn
Min mun var som ett O.
"Ehm, ja jag har det, vad heter du?" frågar jag.
15 aug, 2015 19:17
|
|
Borttagen
|
Will
"Mr Paraply!" Sade jag till Jenn.
(Jag tog inte mitt vanliga mugglisnamn efter som det innehåller året jag är född, hoppas det är ok)
15 aug, 2015 19:19
|
|
Borttagen
|
(Det är okej)
Jenn
Jag sikade en förfrågan till Will och undra hur många Potterheads som gick i min klass
15 aug, 2015 19:22
|
|
Borttagen
|
Will
Jag svarade ja på Jenns förfrågan.
15 aug, 2015 19:23
|
|
Borttagen
|
Gwen
"Det är jag som är Piggelinisen. Jag skriver mest fanfiction så jag vet inte om ni hört namnet förut." Säger jag och lägger till Jenn och Will på vänlistan.
15 aug, 2015 19:23
|
Du får inte svara på den här tråden.