Elefantprinsessan [♥Linn♥ och Jessica Lawiise]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Elefantprinsessan [♥Linn♥ och Jessica Lawiise]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Han rycker på axlarna.
"Vet inte." säger han. "Bara någon med magi kan öppna den." 24 jul, 2015 17:38 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
24 jul, 2015 17:39 |
|
Borttagen
|
Jag vänder mig om för att gå men då känner jag en rysning genom hela kroppen. Jag ser på Alex och Lori att de upplever samma märkliga känsla.
24 jul, 2015 17:41 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
24 jul, 2015 19:33 |
|
Borttagen
|
"Vet inte." säger jag.
24 jul, 2015 19:38 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
24 jul, 2015 19:39 |
|
Borttagen
|
Han skakar på huvudet.
24 jul, 2015 21:01 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
24 jul, 2015 23:10 |
|
Borttagen
|
Vi går därifrån.
"Så var ska vi kolla nu?" säger jag. 25 jul, 2015 08:50 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
25 jul, 2015 16:04 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Elefantprinsessan [♥Linn♥ och Jessica Lawiise]
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen