Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs med ellisen05

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med ellisen05

1 2 3 ... 33 34 35 ... 42 43 44
Användare Inlägg
JossiMarauder
Elev

Avatar


Jag suckade.
"Hur går det med Lorcan?" Frågade jag.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

2 aug, 2015 11:00

Borttagen

Avatar


Jag kollade på Lorcan .
" Bra, antar jag. " sa jag. Då kom en tjej med långt blont hår som hon hade lockat. Hon hade en färgglad discoklänning. Lorcan ställde sig upp.
" Får jag lov?" frågade han tjejen.
" Ja." Sade tjejen och blinkade. Det var en tryckarlåt. Dem började dansa.

2 aug, 2015 11:04

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jag stirrade efter Lorcan. Vad håller han på med?! Jag måste göra något!

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

2 aug, 2015 11:18

Borttagen

Avatar


Varför? Jag harklade mig. Flickan tittade på mig och viskade något till Lorcan. Lorcan nickade.

2 aug, 2015 11:20

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jag ställde mig upp. Hur vågar han?!.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

2 aug, 2015 12:21

Borttagen

Avatar


Tjejen kom närmare och närmare Lorcan. Tjejen styrde dem så dem var framför oss. Tjejen blinkade och viskade något till Lorcan. Jag drog ner Anastasia.
" Låt det vara." Sade jag. Fastän jag fick hatkänslor till den där tjejen. Tjejen närmade sin mun vid Lorcans. Dem kysstes. Jag tittade bort. Sedan satte dem sig breved oss.

2 aug, 2015 13:06

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jag ryckte mig loss ur Linnies grepp. Mina ögon sköt blixtar mot Lorcan.
"Kom nu Alex, Linnie!" Halvskrek jag och gick därifrån med bestämda steg.
Jag kräver hämnd!... tänkte jag.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

2 aug, 2015 13:58

Borttagen

Avatar


Jag följde med Anastasia.
" Vad heter den där tjejen?" frågade jag Anastasia.

2 aug, 2015 17:08

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jag tog ett djupt andetag.
"Hon heter...hon heter Sarah Hill" sa jag. "Hon är...inte så trevlig"

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

2 aug, 2015 17:25

Borttagen

Avatar


" Jaha." Sade jag. Jag tänkte på hämnd.

2 aug, 2015 17:27

1 2 3 ... 33 34 35 ... 42 43 44

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med ellisen05

Du får inte svara på den här tråden.