Prs. melody malfoy
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs. melody malfoy
|
Borttagen
|
30 apr, 2015 16:41
|
|
Borttagen
|
" Jag tycker du är snygg också" sa jag tyst.
30 apr, 2015 16:42
|
|
Borttagen
|
"Tack" Sa jag och rodnade.
30 apr, 2015 16:43
|
|
Borttagen
|
30 apr, 2015 16:45
|
|
Borttagen
|
Jag kramade tillbaka och log stort.
30 apr, 2015 16:46
Detta inlägg ändrades senast 2015-04-30 kl. 16:56
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
" Jag vill berätta en sak för dig" mumlade jag.
30 apr, 2015 16:56
|
|
Borttagen
|
"Vad?" Sa jag och fortsatte le stort mot Max.
2 maj, 2015 08:15
|
|
Borttagen
|
" Jag är gay" sa jag tyst.
2 maj, 2015 08:17
|
|
Borttagen
|
"Jag med" sa jag och flyttade mig lite nämare Max.
2 maj, 2015 08:29
|
|
Borttagen
|
2 maj, 2015 08:30
|
Du får inte svara på den här tråden.