Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

1 2 3 ... 33 34 35 36 37
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Vill ni komma in?" frågade jag.

1 jan, 2015 13:50

Borttagen

Avatar


Jag nickade.

1 jan, 2015 13:50

Borttagen

Avatar


Jag släppte in dem och sa att det kunde hänga sina jackor på krokarna.

1 jan, 2015 13:51

Borttagen

Avatar


Jag hängde snabbt av mig jackan.

1 jan, 2015 13:51

Borttagen

Avatar


Jag satte mig på en stol vid köksbordet.

1 jan, 2015 13:52

Borttagen

Avatar


( Du får spela Omar)

Ogge satt sig ner och jag satt mig ner i hans knä.

1 jan, 2015 13:52

Borttagen

Avatar


( ok )

Jess~
Omar satte sig bredvid mig och jag tog hans hand.

1 jan, 2015 13:54

Borttagen

Avatar


- Ska vi hitta på något? Frågade jag.

1 jan, 2015 13:54

Borttagen

Avatar


Omar~

"visst" sa jag.

Jess~

"vi kan se på film", sa jag.

1 jan, 2015 13:55

Borttagen

Avatar


- Ja det är en bra ide, sa jag.

1 jan, 2015 13:57

1 2 3 ... 33 34 35 36 37

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

Du får inte svara på den här tråden.