(ORP) Hide, run, survive
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (ORP) Hide, run, survive
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anne Potter
Elev |
Olivia:
Jag ler. Inte tänker jag dricka. Soldaten närmar sig mig med flaskan. Jag stirrar misstänksamt på honom. "Vill du ha lite att dricka?", frågar han. Jag rycker åt mig flaskan och pressar den mot hans mun. "Nej, men du kanske vill?", säger jag och skrattar lågt. Han fäktas med armarna i ett försök att slå bort flaskan. När han har druckit varenda liten droppe, springer jag fram till Ellie. Jag tar hennes kropp, och sätter den lutande mot en stor låda. Samma gör jag med Cate och Marbelle. ![]()
2 apr, 2014 17:17 |
|
Alice Weasley
Elev |
Miyako:
Jag kryper försiktigt fram och petar på soldatens axel för att se om han reagerar. Först händer ingenting sen tar han ett grepp om min hals och kramar hårt. Jag får väldigt svårt att andas. " Mpfffffff..." Säger soldaten snurrigt och pressar ett hårdare grepp om min hals.
2 apr, 2014 17:26 |
|
Kim Potter
Elev |
2 apr, 2014 17:35 |
|
Anne Potter
Elev |
Olivia:
Soldaten stryper Miyako. Jag springer fram och sparkar honom hårt i ansiktet flera gånger. "Du.Rör.Inte.Henne!", mumlar jag och fortsätter sparka tills han sluter ögonen. "Miyako, hur mår du?", säger jag och tittar oroligt på henne, medan jag tar hennes hand. ![]()
2 apr, 2014 17:35 |
|
Kim Potter
Elev |
Ellie:
"Elsa..? Elsa är det duuu? Kom vi går och leekeeer", skrattar jag och ställer mig upp på vingliga ben.
2 apr, 2014 18:12 |
|
Anne Potter
Elev |
Olivia:
Jag lämnar Miyako och går långsamt fram till Ellie. "Ellie?", frågar jag försiktigt. Jag tittar in i hennes ögon, men hon stirrar rätt genom mig. ![]()
2 apr, 2014 18:16 |
|
Borttagen
|
Cate:
"Va... Nej, nej...", mumlar jag. Jag skriker. 2 apr, 2014 18:19 |
|
Kim Potter
Elev |
Ellie:
"Leka?", går med vingliga steg (i mitt huvud är dem lätta) och trillar över 'Elsa'. "Vad ska vi leka? PJÄTT!" Drar handen över hennes ansikte och skrattar hysteriskt.
2 apr, 2014 18:28 |
|
Anne Potter
Elev |
Olivia:
Ellie ligger över mig och tjatar om att vi ska leka. "O.. Okej", säger jag och spärrar upp ögonen. Jag sätter handen på hennes arm ,om mumlar: "Pjätt..." ![]()
2 apr, 2014 18:29 |
|
Safir
Elev |
(Okej vi säger att drogen antingen har en effekt att förstärka känslor, man kan även bli väldigt ledsen av den. Är det okej? Jag klarar inte av att förudmjuka Marbelle så, hon skulle hata mig
Marbelle Plötsligt slutar det kännas som om jag flyger och jag krachar. Jag kommer inte upp och jag sjunker djupare ner i ett oändligt mörker. Jag kurar ihop mig på golvet och gråter. Alla hatar dig, ekar det i mitt huvud. De hatar dig och de fick dig att kracha, det är delas fel att du inte flyger.
2 apr, 2014 18:36 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen