Prs Singwithice och Queen Boo
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Singwithice och Queen Boo
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag stirrar rakt fram
jag är jättecoolig älska mig plz 25 feb, 2014 18:17 |
|
Borttagen
|
Nu börjar lektionen med att...
25 feb, 2014 19:33 |
|
Queen Boo
Elev |
Läraren kommer in i rummet med en ilsken uppsyn
jag är jättecoolig älska mig plz 25 feb, 2014 20:06 |
|
Borttagen
|
"Hejsan professor Bryant" mumlar alla Ravens (Ravenclaw elever)
25 feb, 2014 21:52 |
|
Queen Boo
Elev |
Läraren hälsar inte tillbaka
jag är jättecoolig älska mig plz 26 feb, 2014 06:15 |
|
Borttagen
|
Idag ska vi repetera lite grann
26 feb, 2014 20:23 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag suckar
jag är jättecoolig älska mig plz 26 feb, 2014 21:05 |
|
Borttagen
|
Alla Ravens ser besviket på varandra.
26 feb, 2014 21:37 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag plockar fram min trollstav
jag är jättecoolig älska mig plz 27 feb, 2014 15:32 |
|
Borttagen
|
"Ni kan börja med Wingarium Leviosa"
Jag tar fram trollstaven och testar, det fungerar direkt 27 feb, 2014 16:15 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen