Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
Jag började plocka kottar i från ett träd.
8 feb, 2014 00:18
|
|
Borttagen
|
Utan att jag hade tänkt på var jag gick stod jag snart utanför Julia.
8 feb, 2014 08:51
|
|
Borttagen
|
-Julia-
"...Ja, Deniz. Jag kommer nu! Jag ska bara packa ner mina sheerledersaker." Jag sprang omkring i huset med mobilen tryckt mot örat och axeln.
9 feb, 2014 18:32
|
|
Borttagen
|
Jag stod utanför hennes fönster och granskade henne. Det gjorde inget att hon inte såg mig. Jag hade ändå ingen lust för att delta i något samtal.
9 feb, 2014 18:37
|
|
Borttagen
|
Snart kutade jag ut ur huset med väskan farande efter mig som en halsduk på rymmen.
9 feb, 2014 18:44
|
|
Borttagen
|
Jag öppnade hennes fönster som hade stått på glänt och hoppade in och stängde fönstret efter mig.
9 feb, 2014 18:47
|
|
Borttagen
|
Jag rivstartade bilen och körde iväg med Deniz fortfarande i luren.
9 feb, 2014 18:49
|
|
Borttagen
|
9 feb, 2014 18:53
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade åt Deniz som skämtade om fulla gubbars fulla näsor.
9 feb, 2014 18:58
|
|
Borttagen
|
Jag gick fram till en stor magnettavla på väggen fullproppad med bilder.
9 feb, 2014 19:01
|
Du får inte svara på den här tråden.