Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag vaknar sent på morgonen och klär på mig.
När jag kommer ner till stora salen är det livlig stämning i salen.
8 nov, 2013 07:42
|
|
Borttagen
|
Jag sätter mig med laget och lagkaptenen Sarah.
"Morrn", alla höjer handen eller nickar lätt till svar. Vi väntar på de sista från laget.
8 nov, 2013 07:55
Detta inlägg ändrades senast 2013-11- 8 kl. 12:34
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
Jag petar äcklat till gröten i min tallrik. Jag är trött och sur, och har ont i huvudet.
8 nov, 2013 11:39
|
|
Borttagen
|
"Så, då var alla här. Jag ska börja med att säga att ikväll ska vi låta alla provspela och jag ska välja lag."
Alla nickar allvarligt och Sarah fortsätter.
"Bara så att ni vet är INGENS plats säkrad, så gör ert bästa om ni vill stanna", hon sätter sig ner igen och börjar äta.
8 nov, 2013 12:38
|
|
Borttagen
|
Jag reser mig hastigt upp och klampar ilsket ut ur salen.
8 nov, 2013 12:50
|
|
Borttagen
|
Jag ser efter Pling, men orkar inte resa mig upp nu. Jag kan prata med henne sen.
"Vad tycker du Brian?"
"Va?"
Alla skrattar åt mig och Sarah suckar.
"Max eller Eric?"
"Max, Eric är bra men Max är så mycket bättre", Sarah nickar instämmande och de flesta andra med.
8 nov, 2013 14:18
|
|
Borttagen
|
Jag går till lektionssalen och sjunker ner på en bänk.
8 nov, 2013 14:23
|
|
Borttagen
|
Jag går långsamt mot min nästa lektion när Tess dyker upp.
"Hej Brian!"
8 nov, 2013 14:39
|
|
Borttagen
|
(OMG HAN STOPPADE IN HANDEN!!!)
Lektionen börjar och jag går in.
8 nov, 2013 14:55
|
|
Borttagen
|
<8vem? Handen? VaR?)
"hej Tess", jag suckar ohörbart och fortsätter gå till lektionen.
"Brian? Vad är det med dig?"
"Jag stör mig på er disskution igår, du vet att jag är från Slytherinsläkt!"
8 nov, 2013 14:59
|
Du får inte svara på den här tråden.