ErisedStone å TildeW
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ErisedStone å TildeW
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Ja, såklart jag är! Du kan ju fråga Blaine!" sa Kurt
25 dec, 2013 15:51 |
|
TildeW
Elev |
25 dec, 2013 15:53 |
|
Borttagen
|
"För att vi är ju bästa vänner!" sa Kurt
25 dec, 2013 15:54 |
|
TildeW
Elev |
25 dec, 2013 15:57 |
|
Borttagen
|
"Jag gillar dig också som vän, men inget mer!"
25 dec, 2013 15:58 |
|
TildeW
Elev |
25 dec, 2013 16:01 |
|
Borttagen
|
Jag suckade.
"Jaja, oavsett om Kurt är gay eller inte så är du min, så det spelar ingen roll" sa jag och log. 25 dec, 2013 16:03 |
|
TildeW
Elev |
25 dec, 2013 16:06 |
|
Borttagen
|
"Ska vi gå eller åka bil till Santana?" frågade jag.
25 dec, 2013 16:08 |
|
TildeW
Elev |
25 dec, 2013 16:10 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen