Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
"Vad bra, då har Cassandra chansen att bli normal" sa Anna och log.
"Hon är normal" sa jag lågt och reste mig hastigt från stolen och gick upp på mitt rum.
7 nov, 2013 13:37
|
|
Borttagen
|
Jag tog fram min telefon och funderade på att skicka ett sms till Niall.
7 nov, 2013 13:47
|
|
Borttagen
|
Jag drog ut en låda i mitt skrivbord där jag hade en hög med bilder som jag brukade titta på, det var på mamma och pappa, när de var gifta. Jag suckade åt varje bild.
7 nov, 2013 13:50
|
|
Borttagen
|
7 nov, 2013 13:54
|
|
Borttagen
|
Flyr från din mamma, skickade jag.
7 nov, 2013 13:55
|
|
Borttagen
|
Är hon hos er ? Hon sade ingenting. 
7 nov, 2013 13:57
|
|
Borttagen
|
Ja, hon hjälpte pappa med maten ...
7 nov, 2013 13:58
|
|
Borttagen
|
Okej. Hur är det med dig egentligen ? Eller jag menar du gillar ju inte mamma eller mig sådär speciellt mycket.
7 nov, 2013 14:06
|
|
Borttagen
|
Det är bra, du behöver inte bry dig
7 nov, 2013 14:08
|
|
Borttagen
|
Lite sårat började jag skriva på ett nytt meddelande.
Visst. Jag får inte bry mig om något.
7 nov, 2013 14:09
|
Du får inte svara på den här tråden.