Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
Jag började gå med armen om honom.
27 sep, 2013 16:01
|
|
Borttagen
|
Vi kom fram efter en lång stund av prat eftersom vi gick. Det var ett vitt gulligt litet hus med en snötäckt trådgård.
27 sep, 2013 16:03
|
|
Borttagen
|
Jag gick in före.
"Charlie och Zoe!"
27 sep, 2013 16:04
|
|
Borttagen
|
Jagtog ett tvekande steg upp på bron och in i den lilla men välstädade hallen.
27 sep, 2013 16:06
|
|
Borttagen
|
Jag presenterade Diego för Zoe.
27 sep, 2013 16:13
|
|
Borttagen
|
"Så du har äntligen hittat någon!"
Sa hon glatt.
"Är det säkert att du inte har gjort honom odödlig nu?"
Sa hennes "pappa" och log vänligt och lite retsamt.
27 sep, 2013 16:15
|
|
Borttagen
|
"Nej knäppo!" Skrattade jag.
27 sep, 2013 16:19
|
|
Borttagen
|
Jag log och skakade hand med Charlie också.
27 sep, 2013 16:21
|
|
Borttagen
|
Jag tog med Diego upp till mitt rum.
27 sep, 2013 16:23
|
|
Borttagen
|
Det var ett lagom stort rum med två stora fönster, turkosa och vita väggar, en säng, skrivbord, garderob, matta, en soffa, TV och bokhylla.
27 sep, 2013 16:29
|
Du får inte svara på den här tråden.