(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Okej, men jag tänkte åka iväg utan dig ändå! snyftade jag surt och lät tårarna spruta när jag sprang mot parkeringen. Jag kände ett stygn av avundsjuka, James fick jämt och ständigt all uppmärksamhet av Selena.
1 sep, 2013 15:58 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag sprang efter. ''Men Roxanne, vi är ju vänner! Annars skulle jag väl inte ha frågat!'' ropade jag. Jag sprang upp bredvid henne. ''Tänkte du verkligen åka utan mig?'' frågar jag ledset.
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 16:00 |
|
Borttagen
|
Jag vände mig om.
- Nej, men James får alltid din fullständiga uppmärksamhet, och det är inte rättvist! Varje gång James är inom synhåll springer du efter honom, men det är alltid någon annan som överhuvudtaget gör något för dig! grät jag och gick vidare. 1 sep, 2013 16:03 |
|
Queen Boo
Elev |
''va? Roxanne, jag ger honom inte hela min uppmärksamhet! Jag frågade dig för att jag var orolig för att du skulle bli sårad! Jag springer inte efter honom, nu sprang jag efter dig, om du inte märkte det!'' Tårarna tränger upp i mina ögon.
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 16:05 |
|
Borttagen
|
Jag skakar på huvudet
- Gå efter honom om du vill. Om du fortfarande är här om två minuter så följer du med. viskade jag bara. 1 sep, 2013 16:08 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag stod kvar.
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 16:09 |
|
Borttagen
|
- Två minuter har gått nu. Kom då.
sa jag surt, för nu var jag arg. JÄVLA SHANE, JÄVLA JAMES, JÄVLA ERIK, JÄVLE SELENA, JÄVLA ALLT, tänkte jag ursinnig och gick med stela steg mot min bil. - Håll i dig Selena, jag kommer antagligen krascha bilen, morrade jag. 1 sep, 2013 16:13 |
|
Queen Boo
Elev |
''Jag kanske ska köra? Den är lite för dyr för att krascha'' skämtade jag och satte mig i bilen.
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 16:15 |
|
Borttagen
|
- Absolut inte, flinade jag och satte mig i bilen.
Jag gjorde en skrikande U-sväng och körde med gasen i botten ut från skolan. 1 sep, 2013 16:21 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag pep till. ''Du kör som en galning!'' skrattade jag.
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 16:22 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen