Drömdagbok
Forum > Off Topic > Drömdagbok
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
MissMolly - Jaa! Fett skumt, men fett kul!
12 aug, 2011 22:02 |
|
MissMolly
Elev |
hah
http://bloommaa.bloggplatsen.se/ http://www.youtube.com/watch?v=6JKU6xW2Hjc&NR=1&feature=endscreen 12 aug, 2011 22:10 |
|
expelliarmus
Elev |
HAHA
Varför är det bara jag som inte drömmer? Drömmer några gånger om året och då är det bara äckliga drömmar. :$
12 aug, 2011 22:10 |
|
celina
Elev |
drömde att jag inte hamnade med mina 2 vänner som sökt samma linje som mej!
Instagram: celinawestberg
12 aug, 2011 22:13 |
|
Hillevi Claw
Elev |
OMG OMG OMG!
Jag drömde att Pottermore fixade så att alla med early access fick åka till Hogwarts! Vi fick åka i ett alldeles rött tåg, fast biljetterna var en aning tråkiga. Jag tror det var kvitton... ![]() 14 aug, 2011 11:10 |
|
Celebikai
Elev |
14 aug, 2011 11:11 |
|
baramin
Elev |
Var på köpcentret, där det var typ idol-uttagning eller något. Not my cup of tea, så jag försökte gå och handla in lite piffiga smycken. Dock stängde alla affärer när jag kom i närheten, och på något sätt ledde det till att jag stängde in mamma och två andra tjejer i någon slags skrubb(vet inte riktigt hur jag resonerade där, men men.) och gick där ifrån för att köpa en tidning och kanske lite choklad eller något. När jag var i butiken, som var mer en mack, kom min mamma och granne och skällde på mig för att jag hade låst in henne. Blev asarg på grannen, eftersom att han inte hade något med det att göra, bortsett från att det var han som ägde skrubben och hade släppt ut dem. Sen försvann de(jag kan ha haft något med det att göra, haha, minns inte riktigt.) och jag köpte en Veckorevyn där det stod något om lockigt hår. Normalt och bra.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 14 aug, 2011 12:19 |
|
Borttagen
|
Jag drömde en helsjuk dröm inatt ♥
Jag och min familj gick ned för någon snötäckt skidbacke, och det pågick Sommar-OS, fastän alla åkte skidor runt oss. När vi kom ned för backen var det bara jag och min ena storebror helt plötsligt, och vi kom fram till någon istäckt fotbollsplan. Vi satte oss på isen och började typ... snurra?! Så kom två av mina lärare dit och pratade med oss. Jag snurrade fortare och fortare och kunde seriöst inte sluta. När jag väl lyckades sluta snurra gick jag bort till någon plan där man skulle köra någon kubb-aktig grej; man satt upp på höga grejer i luften och spelet gick ut på att man skulle kasta bollar mot motståndarna så att de föll ned från grejerna de satt på i luften. Men jag kunde inte komma upp på dom där sakerna i luften. Så jag gick iväg till något omklädningsrum istället, och där befann sig en kompis till mig tillsammans med Draco, Crabbe och Goyle. Crabbe och Goyle retade mig för att jag inte hade några bra chokladgrodekort (jag bar runt på någon blå låda med massa chokladgrodekort i). Helt plötsligt satt jag och kompisen i något klassrum med Hermione, och då kom professor McGonagall in genom ett fönster med en skitgammal cykel, och hon var jättepeddo!!! McGonagall pratade med Hermione om den där tidvändaren Hermione får i tredje boken. Helt plötsligt gick jag och min kompis ned för en backe, och då fick vi syn på Hermione och professor McGonagall som pratade i någon gränd. Därefter vaknade jag, haha. Jag dör ♥ 15 aug, 2011 15:25 |
|
Alicedor
Elev |
Jag drömde att jag var i Kina och sen så vaknade jag och jag VAR i Kina!!!
PS. På ett flygplan och det var 4 dagar sen. ![]()
19 aug, 2011 03:58 |
|
mican00
Elev |
19 aug, 2011 08:39 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen