Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Om vi åker iväg, kommer det att hjälpa eller om man gör något motgift?!" väser han.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 31 maj, 2013 23:05 |
|
Vildvittra
Elev |
"Molnet följer efter oss, någon eller några måste vilja skeppet död." säger han och vänder sig mot honom, "Gå till din kapten nu, slå era kloka huvuden ihop."
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 31 maj, 2013 23:07 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Jag är bara vapen och säkerhetchef, inget mer, jag kan vapen." säger han allvarligt.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 31 maj, 2013 23:10 |
|
Vildvittra
Elev |
"Men du har en hjärna inte sant? Här!" säger han och ger honom Kestras skrivplatta med allt det hon kunde och höll på att lära sig och anteckningar, "Hon kanske kan ha antecknat något. Vad vet jag? Prata med något. Detta är något som inte vapen biter på." säger han allvarligt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 31 maj, 2013 23:13 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Ja doktorn." säger ha och går tillbaka till bryggan medn snabba steg.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 31 maj, 2013 23:14 |
|
Vildvittra
Elev |
Kapten ser på honom, "Är allt som förr? Någon vid liv?" mumlar kapten och ser på molnet, inget funkar mot det.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 31 maj, 2013 23:16 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Dom lever fortfarande , men knappt, sir..det oroar mig, vi kan inte fungera med bara halva besättningen." säger D'Tan snabbt.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 31 maj, 2013 23:18 |
|
Vildvittra
Elev |
"Nej, tror du jag inte vet det? Vi har förlorat några av våra bästa mannar." säger han och blickar mot Kestras tomma plats och några till. "Men vad ska vi göra? Vänta på massbegravning. Nej, jag vet inte. Har inte varit med om något liknande." mumlar han med frustation i rösten.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 31 maj, 2013 23:21 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Om det var någon infektion så skulle läkaren ha hittat något." säger D'Tan snabbt. "Sir, vad om vi skulle kalibrera om luftfiltrerna?" frågar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 31 maj, 2013 23:55 |
|
Vildvittra
Elev |
Kapten ser på honom, "Ja? Hur menar du?" säger han intressant och granskar honom.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 1 jun, 2013 16:59 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen