Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lily99
Elev |
Hermione
28 aug, 2012 18:20 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
1 sep, 2012 00:08 |
|
DarkBells
Elev |
1 sep, 2012 02:18 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
ALLA.Men om jag måste välja kanske ..... Luna ...... Ginny ...Hermione...
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
1 sep, 2012 10:27 |
|
MystiqueRed
Elev |
Nymphadora Tonks!
1 sep, 2012 10:30 |
|
rosea
Elev |
Hermione eller Luna, fast om jag var pojke skulle jag välja Draco
TEBAKS IGEN 2 sep, 2012 21:34 |
|
Magda
Elev |
3 sep, 2012 08:23 |
|
Obsessed
Elev |
3 sep, 2012 09:41 |
|
Cailine
Elev |
Huihihihi jag har fått krama Rupert Grint och jag lovar, han är världens mysigaste kramare! I alla fall hade jag velat spela Narcissa Malfoy, liksom få vara gift med Jason Isaacs, rawrrr. Men annars så hade det varit jättekul att spela Dumbledore eller Draco! I AVPM hade jag lätt spelat Harry eller Ron! ![]() ![]()
3 sep, 2012 10:23 |
|
Irma Pince
Elev |
Jag skulle absolut vilja spela Ginny ! hon passar mig perfekt !!
Läs gärna min fanfiction "Lorcan och Lysander- Livet mot orättvisor." http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36465 4 sep, 2012 11:00 |
Du får inte svara på den här tråden.















Mugglarportalen