PJ roll(privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Aily svarar inte.
"Hör du också floden?" frågar hon. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 jun, 2013 15:00 |
|
Borttagen
|
"Yep", sa Meia och nickade. "Den verkar inte vara så långt bort."
30 jun, 2013 19:48 |
|
amanda1104
Elev |
"Tror du det kan vara Styx?" frågar hon.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 jul, 2013 16:57 |
|
Borttagen
|
"Det kan det väl", svarade Meia. "Kom så går vi och kollar!"
2 jul, 2013 17:21 |
|
amanda1104
Elev |
Aily börjar gå mot ljudet.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 jul, 2013 18:14 |
|
Borttagen
|
Meia följer efter henne medan hon tittar sig omkring för att lista ut åt vilket håll de borde gå.
2 jul, 2013 18:27 |
|
amanda1104
Elev |
Dom kommer fram till floden.
"Det måste vara Styx. Men var är liften?" frågar Aily. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 jul, 2013 18:46 |
|
Borttagen
|
"Jag vet inte, jag har aldrig varit här tidigare", säger Meia och rycker på axlarna.
2 jul, 2013 18:47 |
|
amanda1104
Elev |
Aily ser sig omkring. Hon känner faktiskt igen stället.
"Jag... jag har det" säger hon. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 2 jul, 2013 18:51 |
|
Borttagen
|
"Jaså?"
2 jul, 2013 19:04 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen