~Privat Rollspel mellan Lolly0101 och AlexZz~
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ~Privat Rollspel mellan Lolly0101 och AlexZz~
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
"Det är mindre än andra problem vi har haft." Svarar Oswald flinande och hoppas på att det inte syns hur olycklig han egentligen är.
. .
13 mar, 2013 20:14 |
|
Lolly0101
Elev |
"Njaa.. " sa ness ... medans hennes ögon fortfarande låg kvar på platsen bellatrix hade kommit ifrån
13 mar, 2013 20:23 |
|
AlexZz
Elev |
13 mar, 2013 20:31 |
|
Lolly0101
Elev |
"Ja ... Vi ska nog hitta ut härifrån, Jag kan en transports formel. " sa Ness och flinade ..
13 mar, 2013 20:35 |
|
AlexZz
Elev |
13 mar, 2013 20:43 |
|
Lolly0101
Elev |
"Ja, Om jag kommer ihåg den " sa Ness.
13 mar, 2013 20:48 |
|
AlexZz
Elev |
13 mar, 2013 20:48 |
|
Lolly0101
Elev |
"Jaja " sa Ness, "Ta tag i mig " sa hon medans hon började grubbla lite.
13 mar, 2013 20:50 |
|
AlexZz
Elev |
13 mar, 2013 20:50 |
|
Lolly0101
Elev |
Sedan efter ett tag , " Ja ! " sägER hon och säger den ( Trollformeln)
13 mar, 2013 20:52 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ~Privat Rollspel mellan Lolly0101 och AlexZz~
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen