Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Twilight [Privat]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twilight [Privat]

1 2 3 ... 33 34 35 ... 72 73 74
Användare Inlägg
Queen Boo
Elev

Avatar


''Nej, jag menar... Jag har alltid väntat på någon att bli kär i, och det är du''

jag är jättecoolig älska mig plz

25 feb, 2013 20:48

Borttagen

Avatar


"Naww..älskling..."

26 feb, 2013 05:47

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag kysser henne på kinden. ''Jag måste nog gå nu, Bella''

jag är jättecoolig älska mig plz

26 feb, 2013 18:41

Borttagen

Avatar


"Men..älskling...du kan väll sova över..det är ju fredag"

26 feb, 2013 18:44

Queen Boo
Elev

Avatar


''Jag vet inte, Bella...''

jag är jättecoolig älska mig plz

26 feb, 2013 18:45

Borttagen

Avatar


Jag suckar.
"Ok..du måste inte"

26 feb, 2013 19:00

Queen Boo
Elev

Avatar


''Jag måste jaga, men jag kan stanna imorgon''

jag är jättecoolig älska mig plz

27 feb, 2013 19:17

Borttagen

Avatar


"Du kan väll komma tbx när du har jagat"

27 feb, 2013 19:18

Queen Boo
Elev

Avatar


''Okej, men du sover nog då'' Jag kysser henne snabbt. ''Hejdå''

jag är jättecoolig älska mig plz

27 feb, 2013 19:20

Borttagen

Avatar


"Hejdå"
Jag ser hur han fort försvinn

27 feb, 2013 19:21

1 2 3 ... 33 34 35 ... 72 73 74

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twilight [Privat]

Du får inte svara på den här tråden.