Twilight [Privat]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twilight [Privat]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
''Nej, jag menar... Jag har alltid väntat på någon att bli kär i, och det är du''
jag är jättecoolig älska mig plz 25 feb, 2013 20:48 |
|
Borttagen
|
"Naww..älskling..."
26 feb, 2013 05:47 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag kysser henne på kinden. ''Jag måste nog gå nu, Bella''
jag är jättecoolig älska mig plz 26 feb, 2013 18:41 |
|
Borttagen
|
"Men..älskling...du kan väll sova över..det är ju fredag"
26 feb, 2013 18:44 |
|
Queen Boo
Elev |
''Jag vet inte, Bella...''
jag är jättecoolig älska mig plz 26 feb, 2013 18:45 |
|
Borttagen
|
Jag suckar.
"Ok..du måste inte" 26 feb, 2013 19:00 |
|
Queen Boo
Elev |
''Jag måste jaga, men jag kan stanna imorgon''
jag är jättecoolig älska mig plz 27 feb, 2013 19:17 |
|
Borttagen
|
"Du kan väll komma tbx när du har jagat"
27 feb, 2013 19:18 |
|
Queen Boo
Elev |
''Okej, men du sover nog då'' Jag kysser henne snabbt. ''Hejdå''
jag är jättecoolig älska mig plz 27 feb, 2013 19:20 |
|
Borttagen
|
"Hejdå"
Jag ser hur han fort försvinn 27 feb, 2013 19:21 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen