Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat roll mellan amanda1104 och Shaunee

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll mellan amanda1104 och Shaunee

1 2 3 ... 33 34 35 ... 54 55 56
Användare Inlägg
Shaunee
Elev

Avatar


[oroa dig inte ]

Jag skriker till av smärta och ser den andra mannen komma springandes.
"Vad har du gjort?!"

22 jan, 2013 17:29

amanda1104
Elev

Avatar


[Okej då]
Han möter hennes blick.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

23 jan, 2013 13:01

Detta inlägg ändrades senast 2013-01-23 kl. 16:02
Antal ändringar: 1

Shaunee
Elev

Avatar


Jag hör mannen mumla något till svar. Sedan blir allt svart.

23 jan, 2013 14:50

amanda1104
Elev

Avatar


"Har det hänt något?" frågar Aily.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

23 jan, 2013 16:02

Shaunee
Elev

Avatar


Jag vaknar upp i mörker. Sakta sätter jag mig upp. Sedan ser jag något blått glimma till.

23 jan, 2013 16:04

amanda1104
Elev

Avatar


"Var är Linnea?"
"Vänta lite, har det hänt Linnea något?" frågar Aily.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

23 jan, 2013 16:07

Shaunee
Elev

Avatar


"Lux" skriker jag och kastar mig lyckligt över honom. Han reagerar inte.

23 jan, 2013 17:02

amanda1104
Elev

Avatar


Ingen svarar. Aily upprepar frågan.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

24 jan, 2013 19:51

Shaunee
Elev

Avatar


"Lux? LUX?!" skriker jag och skakar honom. Fortfarande ingen reaktion.

28 jan, 2013 14:34

amanda1104
Elev

Avatar


"Vi vet inte" svarar Murtagh.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

28 jan, 2013 14:52

1 2 3 ... 33 34 35 ... 54 55 56

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll mellan amanda1104 och Shaunee

Du får inte svara på den här tråden.