Wilma och äventyret!
Forum > Fanfiction > Wilma och äventyret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fladdermussen hete Soz.Wilma frågade varför hon inte hade några ungar för alla fladdermöss vid den här tiden på året.Fladdermussen sa att armenenerna redan varit härr och dödar eller tar allt som står i deras väg.
-Så de tog dina ägg? -Ja,sa hon lite ledsamnt.Man såg på ögonenen att hon var ledsen. -Men vart tar de alla ägg och saker som är i deras väg? -Till kraoberget! -Okej men då lever de kanske vi flyger dit! -Men det är en lång och falig väg. -Ja,men Petrus kanske är död och han offrade sitt liv för mig sa Wilma och tittade ner i marken för Petrus hade varit hennes första riktiga vän på länge och nu var han borta. -Okej sa Soz och tog upp Wilma på ryggen också bar de iväg. 6 mar, 2011 09:02 |
|
jan
Elev |
Spänande
mer om det går Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
6 mar, 2011 09:09 |
|
Borttagen
|
Nu hade de flugit en stund för det var skymming.
Soz sa till Wilma att de skulle landa på klippa.Nu landade de.Soz sa att det blir en lång dag imorgon att hon skulle gå och lägg av sig och kikkotitto han låg nära Soz så det var ingen fara med det. -Jag ska gå en promenad sa Wilma och började hoppa ner för klipporna. -Kom snart tillbaks! -Ja! NU hade Wilam gåttt en bit hon var törstig.Där borta var en lite å den kunde jag dricka ur tänkte Wilma. Vattnet var lite grönt och när det var det så skulle man inte dricka det,det hade hennes mor berättat för henne när hon var väldigt lite.Men hoon tänke ÄH det är ju lite mörk så det blir så bara. Hon tog upp vatten i sin hand och började dricka.Efter ett tag började hon känna sig lite yr,hon lutar sig intill trädet och då flyger en pil in i trädet... 6 mar, 2011 09:20 |
|
Mammsen
Elev |
jättebra, du är asbra på att skriva! ;D
7 mar, 2011 18:03 |
|
hifi
Elev |
7 mar, 2011 18:11 |
|
Soz
Elev |
Ey! Hm, du hade defetift sett mitt namn innan fladdermusen fick det namnet ...
Dkriv längre kapitel, så blir det mycket bättre, okej. bara för att jag har någon tvångstanke om att det ska var minst 4 a4 på min ffic. Sherlockian, Whovian etc. 7 mar, 2011 19:03 |
|
Borttagen
|
ja det passade bra är du arg?
7 mar, 2011 19:03 |
|
Soz
Elev |
Noopie ...
Sherlockian, Whovian etc. 7 mar, 2011 19:22 |
|
Borttagen
|
sätt tummen upp på Min fanfiction om den var bra
7 mar, 2011 19:23 |
|
Josie Malfoy
Elev |
mer
Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 8 mar, 2011 19:53 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen