NaNoWriMo 2012!
Forum > Off Topic > NaNoWriMo 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det går faktiskt bra för mig! Jag skriver dedär 1667 orden jag ska skriva per dag.
... Det är bara det att jag ligger en dag efter! Pust, inte har jag någon tid att skriva heller... 3 nov, 2012 18:43 |
|
Ellociraptor
Elev |
tigi Du gör såklart som du vill, men jag tror ändå all form av redigering innan man är klar är faaarlig.
Jag har iaf beväpnat mig med fler vindruvor idag, så när jag ätit middag ska här skrivas! 3 nov, 2012 18:44 |
|
tigi
Elev |
Skrivet av Ellociraptor: tigi Du gör såklart som du vill, men jag tror ändå all form av redigering innan man är klar är faaarlig. Jag har iaf beväpnat mig med fler vindruvor idag, så när jag ätit middag ska här skrivas! Haha jag är faktiskt klar nu! Och tack vare översättningen till engelska, samt lite nytt skrivande (kan inte låta bli!) fick jag 2000 ord extra. Nu ska jag äta tacos! Guacamooole! Och nu vill jag också ha vindruvor.
3 nov, 2012 18:47 |
|
Ellociraptor
Elev |
Skrivet av tigi: Skrivet av Ellociraptor: tigi Du gör såklart som du vill, men jag tror ändå all form av redigering innan man är klar är faaarlig. Jag har iaf beväpnat mig med fler vindruvor idag, så när jag ätit middag ska här skrivas! Haha jag är faktiskt klar nu! Och tack vare översättningen till engelska, samt lite nytt skrivande (kan inte låta bli!) fick jag 2000 ord extra. Nu ska jag äta tacos! Guacamooole! Och nu vill jag också ha vindruvor. OJ, det gick imponerande snabbt! :O Och om du la till 2k ord så känns det som helt okej redigerande, det är när man raderar 4k och sen har skrivkramp över vad man ska ersätta det som redigerandet är farligt liksom. Ååååhhhh, gott! Jag ska iofs äta avocado med keso och citronpeppar, så det funkar det med... 3 nov, 2012 18:54 |
|
tigi
Elev |
Skrivet av Ellociraptor: Skrivet av tigi: Skrivet av Ellociraptor: tigi Du gör såklart som du vill, men jag tror ändå all form av redigering innan man är klar är faaarlig. Jag har iaf beväpnat mig med fler vindruvor idag, så när jag ätit middag ska här skrivas! Haha jag är faktiskt klar nu! Och tack vare översättningen till engelska, samt lite nytt skrivande (kan inte låta bli!) fick jag 2000 ord extra. Nu ska jag äta tacos! Guacamooole! Och nu vill jag också ha vindruvor. OJ, det gick imponerande snabbt! :O Och om du la till 2k ord så känns det som helt okej redigerande, det är när man raderar 4k och sen har skrivkramp över vad man ska ersätta det som redigerandet är farligt liksom. Ååååhhhh, gott! Jag ska iofs äta avocado med keso och citronpeppar, så det funkar det med... Haha, Fjanto har tevespelsmaraton med min bror så jag har inget annat att göra än att skriva i min ensamhet... saaad men bra! Jag tror anledningen till att det går så bra är att jag dels tycker det är kul att skriva för första året, men också för att jag verkligen verkligen vill ha de 500 kr jag har lovat mig om klarar detta, hehe. Ååååh mmmm keso och avokado i en helig symfoni.
3 nov, 2012 19:37 |
|
Ellociraptor
Elev |
tigi Ah, men då förstår jag att du får en del skrivet. Det är så nice när man inte kan sluta skriva heller.
Det är verkligen det! Herregud. 3 nov, 2012 19:42 |
|
tigi
Elev |
Skrivet av Ellociraptor: tigi Ah, men då förstår jag att du får en del skrivet. Det är så nice när man inte kan sluta skriva heller. Det är verkligen det! Herregud. Min NaNo nästa år ska handla om äktenskapet mellan en burk keso och en avokado.
3 nov, 2012 20:00 |
|
Ellociraptor
Elev |
Skrivet av tigi: Skrivet av Ellociraptor: tigi Ah, men då förstår jag att du får en del skrivet. Det är så nice när man inte kan sluta skriva heller. Det är verkligen det! Herregud. Min NaNo nästa år ska handla om äktenskapet mellan en burk keso och en avokado. Jag ser fram emot att läsa den. 3 nov, 2012 20:04 |
|
Borttagen
|
Är uppe i 4600 nu... inte långt kvar till dagens mål!
3 nov, 2012 20:07 |
|
tigi
Elev |
Skrivet av Ellociraptor: Skrivet av tigi: Skrivet av Ellociraptor: tigi Ah, men då förstår jag att du får en del skrivet. Det är så nice när man inte kan sluta skriva heller. Det är verkligen det! Herregud. Min NaNo nästa år ska handla om äktenskapet mellan en burk keso och en avokado. Jag ser fram emot att läsa den. Ska heta 50 shades of green
3 nov, 2012 20:15 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen