JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
Forum > Off Topic > JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Soda
Elev |
Jag kommer inte... I just want too cry :'( det går inte... Jag som ville träffa er mugglisar...
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
16 aug, 2012 17:56 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Soda: Jag kommer inte... I just want too cry :'( det går inte... Jag som ville träffa er mugglisar... Skulle just skriva exakt samma sak typ ALLA ska ju dit och så kan såklart inte jag :`( 16 aug, 2012 18:02 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Soda: Jag kommer inte... I just want too cry :'( det går inte... Jag som ville träffa er mugglisar... Skulle just skriva exakt samma sak typ ALLA ska ju dit och så kan såklart inte jag :`( Vi får ha nån annan träff snart som alla kan komma på! ^^ ![]()
16 aug, 2012 18:28 |
|
Soda
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Soda: Jag kommer inte... I just want too cry :'( det går inte... Jag som ville träffa er mugglisar... Skulle just skriva exakt samma sak typ ALLA ska ju dit och så kan såklart inte jag :`( Vi får ha nån annan träff snart som alla kan komma på! ^^ Men bor för långt bort ju
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
16 aug, 2012 18:48 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Soda: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Soda: Jag kommer inte... I just want too cry :'( det går inte... Jag som ville träffa er mugglisar... Skulle just skriva exakt samma sak typ ALLA ska ju dit och så kan såklart inte jag :`( Vi får ha nån annan träff snart som alla kan komma på! ^^ Men bor för långt bort ju Jaha D: Men nån gång kommer det nog nåt som du kan vara med på! ^^ ![]()
16 aug, 2012 18:49 |
|
Soda
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Soda: Skrivet av JosefinFini: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Soda: Jag kommer inte... I just want too cry :'( det går inte... Jag som ville träffa er mugglisar... Skulle just skriva exakt samma sak typ ALLA ska ju dit och så kan såklart inte jag :`( Vi får ha nån annan träff snart som alla kan komma på! ^^ Men bor för långt bort ju Jaha D: Men nån gång kommer det nog nåt som du kan vara med på! ^^ Knappast...
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
16 aug, 2012 18:50 |
|
JosefinFini
Elev |
16 aug, 2012 18:55 |
|
Soda
Elev |
Skoj det då, här uppe kommer ingen
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
16 aug, 2012 19:04 |
|
Ollis100
Elev |
Nån som ska på pass 2 som vill träffa mig? :3
hej 16 aug, 2012 19:11 |
|
JosefinFini
Elev |
16 aug, 2012 19:11 |
Forum > Off Topic > JAG VILL TRÄFFA FOLK PÅ MÄSSAN, OCH DU ÄR TVUNGEN ATT GÅ IN I DEN HÄR TRÅDEN NU!
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen