50/50.(TMG)
Forum > Fanfiction > 50/50.(TMG)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Clara Darkin
Elev |
10 jul, 2012 20:45 |
|
Wrackspurt
Elev |
:OOO
det blir bra det här bravo, fortsätt! Don't worry, you are just as sane as I am. 14 jul, 2012 23:25 |
|
Borttagen
|
jag håller på med interjuverna, går trögt:/
15 jul, 2012 00:07 |
|
Wrackspurt
Elev |
bättre trögt än inte alls
Don't worry, you are just as sane as I am. 15 jul, 2012 00:08 |
|
Borttagen
|
Aaa. Jag håller på med andra deltagaren i 1:an.
(Sorry för eventuela stavfel, är trött) 15 jul, 2012 00:12 |
|
VattenBlå
Elev |
15 jul, 2012 00:14 |
|
Borttagen
|
nej. det här ska komma imorgon
hoppas jag! Vill jag. Tror inte det kommer bli så. *I`m sad* 15 jul, 2012 00:16 |
|
VattenBlå
Elev |
15 jul, 2012 00:17 |
|
Borttagen
|
As, tack.
Jag har för mig att det var till detta kapitel jag sa att det kom om tre veckor. har jag fel! 15 jul, 2012 00:20 |
|
VattenBlå
Elev |
15 jul, 2012 00:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen