Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens fråga

Forum > Harry Potter > Dagens fråga

1 2 3 ... 33 34 35 ... 128 129 130
Användare Inlägg
Evreka
Elev

Avatar


Favoritscen - Hjälp! Jag har så många - i nästan alla böcker. En jag älskar är (bok) när tåget stannar och allt blir svart i tredje boken och diverse folk tar sig in och ut ur den beckmörka kupén där trion sitter. Neville som sätter sig på Crookshanks, Ginny som krockar med Hermione och sätter sig på Neville... humor!

Harry och Ginnys kyss i sexan, ... så många scener...

Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska)

2 jul, 2012 00:15

Patronuslight
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Vet inte.... Kanske där Bellatrix dör. Hon förtjänade att dö!!!!! Mohahahahaha!!!!!!! Hon dödade Dobby!!!!

EXPECTO PATRONUM!!!!!!!!!!!!

2 jul, 2012 00:18

Borttagen

Avatar


Striden på Hogwarts. Den är så spännande

2 jul, 2012 11:09

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!Patronuslight: Jag gillar också den,tycker det blev lite extra roligt eftersom Molly dödade henne:-P


Egentligen menade jag vilken scen ni tycker är mest komisk liksom men struntsamma.

Jag gillar den i femman när Harry har samtal med McGonagall om vad han ska bli efter skolan också sitter Umbridge där och låtsashostar och Minerva frågar om hon vill ha en halstablett och sen börjar hon och Umbridge bråka.

Gillar även i ettan när Minerva ärkatt också så kommerDumbledore och känner igen henne också frågar hon varför och då säger han "jag har aldrig sett en katt sitta så stelt.

Gillar också i femman när kentaurerna har tagit Umbridge och hon ber Harry säga till dem att hon inte vill dem illa och då säger han" I must not tell lies". Så najs!:-D

Sen tycker jag också att vissa scener med Vernon och typ alla med WeaslytvtvillingarnarNa är roliga.:-D

2 jul, 2012 11:13

Majis
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Patronuslight: Jag gillar också den,tycker det blev lite extra roligt eftersom Molly dödade henne:-P


Egentligen menade jag vilken scen ni tycker är mest komisk liksom men struntsamma.

Jag gillar den i femman när Harry har samtal med McGonagall om vad han ska bli efter skolan också sitter Umbridge där och låtsashostar och Minerva frågar om hon vill ha en halstablett och sen börjar hon och Umbridge bråka.

Gillar även i ettan när Minerva ärkatt också så kommerDumbledore och känner igen henne också frågar hon varför och då säger han "jag har aldrig sett en katt sitta så stelt.

Gillar också i femman när kentaurerna har tagit Umbridge och hon ber Harry säga till dem att hon inte vill dem illa och då säger han" I must not tell lies". Så najs!:-D

Sen tycker jag också att vissa scener med Vernon och typ alla med WeaslytvtvillingarnarNa är roliga.:-D

Ja! De är kul Det finns ju typ miljontals av roliga scener Därför älskar jag HP! Inte bara en spännande och bra historia, utan också extremt mycket humor!!!

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

2 jul, 2012 11:20

Borttagen

Avatar


Håller med!:-)

2 jul, 2012 11:22

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Håller med!:-)

Ja! Nån håller med!!!

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

2 jul, 2012 11:26

Borttagen

Avatar


2 jul, 2012 11:27

Hp Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Patronuslight:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Vet inte.... Kanske där Bellatrix dör. Hon förtjänade att dö!!!!! Mohahahahaha!!!!!!! Hon dödade Dobby!!!!

Spoiler:
Tryck här för att visa!Håller med! R.I.P Dobby! ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F92212adb522f8b6ce61d666fb4696a74%2Ftumblr_ms7mtuYClu1s28rj3o1_500.gifMin tumblr

2 jul, 2012 11:37

Potato
Elev

Avatar


Majis håller också med dig!

2 jul, 2012 12:12

1 2 3 ... 33 34 35 ... 128 129 130

Forum > Harry Potter > Dagens fråga

Du får inte svara på den här tråden.