Cirkeln-trilogin
Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Jag tror att fler skulle uppmärksamma Cirkeln om det blir en film som görs i England/USA... men nej. Cirkeln ska vara en bra, svensk film. Punkt. Hur många bra svenska filmer finns det? Jag kommer faktiskt inte på en enda just nu ~MY TUMBLR~ 22 aug, 2012 19:23 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av LolFeelings: Jag tror att fler skulle uppmärksamma Cirkeln om det blir en film som görs i England/USA... men nej. Cirkeln ska vara en bra, svensk film. Punkt. Hur många bra svenska filmer finns det? Jag kommer faktiskt inte på en enda just nu I don't know you, men jag tycker Astrid Lindgrens filmer är ganska bra. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 22 aug, 2012 19:47 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av LolFeelings: Jag tror att fler skulle uppmärksamma Cirkeln om det blir en film som görs i England/USA... men nej. Cirkeln ska vara en bra, svensk film. Punkt. Hur många bra svenska filmer finns det? Jag kommer faktiskt inte på en enda just nu I don't know you, men jag tycker Astrid Lindgrens filmer är ganska bra. Jo, de finns ju. Men om vi tänker unga vuxna-filmer? ~MY TUMBLR~ 22 aug, 2012 19:48 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Jo, det är ju synd.Skrivet av LolFeelings: Jag tror att fler skulle uppmärksamma Cirkeln om det blir en film som görs i England/USA... men nej. Cirkeln ska vara en bra, svensk film. Punkt. Hur många bra svenska filmer finns det? Jag kommer faktiskt inte på en enda just nu Men jag vill liksom inte att något filmföretag utomlands ska göra filmer av böckerna för att vi inte kan.
22 aug, 2012 19:48 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av LolFeelings: Jag tror att fler skulle uppmärksamma Cirkeln om det blir en film som görs i England/USA... men nej. Cirkeln ska vara en bra, svensk film. Punkt. Hur många bra svenska filmer finns det? Jag kommer faktiskt inte på en enda just nu I don't know you, men jag tycker Astrid Lindgrens filmer är ganska bra. Jo, de finns ju. Men om vi tänker unga vuxna-filmer? Dem på listan? http://www.lovefilm.se/community/view_list.html?customer_list_id=6314 And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 22 aug, 2012 19:49 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Victoire Weasly: Jo, det är ju synd.Skrivet av LolFeelings: Jag tror att fler skulle uppmärksamma Cirkeln om det blir en film som görs i England/USA... men nej. Cirkeln ska vara en bra, svensk film. Punkt. Hur många bra svenska filmer finns det? Jag kommer faktiskt inte på en enda just nu Men jag vill liksom inte att något filmföretag utomlands ska göra filmer av böckerna för att vi inte kan. Om det kan bli en bra svensk film vill jag gärna det. Men filmer med svenskt tal känns mycket snuskigare känns det som så nja... ~MY TUMBLR~ 22 aug, 2012 19:50 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Jag tror att fler skulle uppmärksamma Cirkeln om det blir en film som görs i England/USA... men nej. Cirkeln ska vara en bra, svensk film. Punkt. jag tycker aldrig att svenska filmer är bra så skulle älska om den gjordes i england eller usa. det skulle bara bli lite konstigt med dom svenska namnen då... 22 aug, 2012 20:37 |
|
Clementin
Elev |
Jag tycker att filmen ska göras i Sverige, för annars kommer ingen fatta att böckerna är svenska. Och namnen kommer låta jättekonstiga... o_O
22 aug, 2012 20:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Clementin: Jag tycker att filmen ska göras i Sverige, för annars kommer ingen fatta att böckerna är svenska. Och namnen kommer låta jättekonstiga... o_O Håller med Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av LolFeelings: Jag tror att fler skulle uppmärksamma Cirkeln om det blir en film som görs i England/USA... men nej. Cirkeln ska vara en bra, svensk film. Punkt. Hur många bra svenska filmer finns det? Jag kommer faktiskt inte på en enda just nu Kronjuvelerna till exempel 22 aug, 2012 21:48 |
|
cirklar
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Jag tycker att "Låt den rätte komma in" är bra.Skrivet av LolFeelings: Jag tror att fler skulle uppmärksamma Cirkeln om det blir en film som görs i England/USA... men nej. Cirkeln ska vara en bra, svensk film. Punkt. Hur många bra svenska filmer finns det? Jag kommer faktiskt inte på en enda just nu Jag håller med om att filmen (om de gör någon) bör vara svensk. Det hade bara känts fel om de gjort den på engelska. De ju alltid göra en brittisk/amerikansk remake senare annars.
22 aug, 2012 21:59 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen