Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Cirkeln-trilogin

Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin

1 2 3 ... 33 34 35 ... 106 107 108
Användare Inlägg
Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av LolFeelings:
Jag tror att fler skulle uppmärksamma Cirkeln om det blir en film som görs i England/USA... men nej. Cirkeln ska vara en bra, svensk film. Punkt.

Hur många bra svenska filmer finns det? Jag kommer faktiskt inte på en enda just nu

~MY TUMBLR~

22 aug, 2012 19:23

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av LolFeelings:
Jag tror att fler skulle uppmärksamma Cirkeln om det blir en film som görs i England/USA... men nej. Cirkeln ska vara en bra, svensk film. Punkt.

Hur många bra svenska filmer finns det? Jag kommer faktiskt inte på en enda just nu

I don't know you, men jag tycker Astrid Lindgrens filmer är ganska bra.

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

22 aug, 2012 19:47

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av LolFeelings:
Jag tror att fler skulle uppmärksamma Cirkeln om det blir en film som görs i England/USA... men nej. Cirkeln ska vara en bra, svensk film. Punkt.

Hur många bra svenska filmer finns det? Jag kommer faktiskt inte på en enda just nu

I don't know you, men jag tycker Astrid Lindgrens filmer är ganska bra.

Jo, de finns ju. Men om vi tänker unga vuxna-filmer?

~MY TUMBLR~

22 aug, 2012 19:48

LolFeelings
Elev

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av LolFeelings:
Jag tror att fler skulle uppmärksamma Cirkeln om det blir en film som görs i England/USA... men nej. Cirkeln ska vara en bra, svensk film. Punkt.

Hur många bra svenska filmer finns det? Jag kommer faktiskt inte på en enda just nu
Jo, det är ju synd.
Men jag vill liksom inte att något filmföretag utomlands ska göra filmer av böckerna för att vi inte kan.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

22 aug, 2012 19:48

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Ginny.:.Weasley:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av LolFeelings:
Jag tror att fler skulle uppmärksamma Cirkeln om det blir en film som görs i England/USA... men nej. Cirkeln ska vara en bra, svensk film. Punkt.

Hur många bra svenska filmer finns det? Jag kommer faktiskt inte på en enda just nu

I don't know you, men jag tycker Astrid Lindgrens filmer är ganska bra.

Jo, de finns ju. Men om vi tänker unga vuxna-filmer?

Dem på listan?

http://www.lovefilm.se/community/view_list.html?customer_list_id=6314

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

22 aug, 2012 19:49

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av LolFeelings:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av LolFeelings:
Jag tror att fler skulle uppmärksamma Cirkeln om det blir en film som görs i England/USA... men nej. Cirkeln ska vara en bra, svensk film. Punkt.

Hur många bra svenska filmer finns det? Jag kommer faktiskt inte på en enda just nu
Jo, det är ju synd.
Men jag vill liksom inte att något filmföretag utomlands ska göra filmer av böckerna för att vi inte kan.

Om det kan bli en bra svensk film vill jag gärna det. Men filmer med svenskt tal känns mycket snuskigare känns det som så nja...

~MY TUMBLR~

22 aug, 2012 19:50

IamAK
Elev

Avatar


Skrivet av LolFeelings:
Jag tror att fler skulle uppmärksamma Cirkeln om det blir en film som görs i England/USA... men nej. Cirkeln ska vara en bra, svensk film. Punkt.


jag tycker aldrig att svenska filmer är bra så skulle älska om den gjordes i england eller usa. det skulle bara bli lite konstigt med dom svenska namnen då...

22 aug, 2012 20:37

Clementin
Elev

Avatar


Jag tycker att filmen ska göras i Sverige, för annars kommer ingen fatta att böckerna är svenska. Och namnen kommer låta jättekonstiga... o_O

22 aug, 2012 20:39

Borttagen

Avatar


Skrivet av Clementin:
Jag tycker att filmen ska göras i Sverige, för annars kommer ingen fatta att böckerna är svenska. Och namnen kommer låta jättekonstiga... o_O


Håller med

Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av LolFeelings:
Jag tror att fler skulle uppmärksamma Cirkeln om det blir en film som görs i England/USA... men nej. Cirkeln ska vara en bra, svensk film. Punkt.

Hur många bra svenska filmer finns det? Jag kommer faktiskt inte på en enda just nu


Kronjuvelerna till exempel

22 aug, 2012 21:48

cirklar
Elev

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av LolFeelings:
Jag tror att fler skulle uppmärksamma Cirkeln om det blir en film som görs i England/USA... men nej. Cirkeln ska vara en bra, svensk film. Punkt.

Hur många bra svenska filmer finns det? Jag kommer faktiskt inte på en enda just nu
Jag tycker att "Låt den rätte komma in" är bra.

Jag håller med om att filmen (om de gör någon) bör vara svensk. Det hade bara känts fel om de gjort den på engelska. De ju alltid göra en brittisk/amerikansk remake senare annars.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fb0100b26bd166a58419c3a290891169b%2Ftumblr_ngu5c7HI2v1qmqd2io3_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fc8302fbbfde5fa6a62cc8f963cabdeda%2Ftumblr_n7dvsdXrlj1r71jcqo1_400.gif

22 aug, 2012 21:59

1 2 3 ... 33 34 35 ... 106 107 108

Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin

Du får inte svara på den här tråden.