Natarza Lestrange börjar på hogwarts
Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
nej den var inte dum det kan ju vara så
2 sep, 2012 19:37 |
|
Freddelito
Elev |
Dam dam dam...
Vad spännande, jättebra! Och stackars er som redan fått läxor, jag har knappt fått nån! Men hoppas att det kommer mer snart! ♥
3 sep, 2012 17:26 |
|
Majis
Elev |
^
Mer läxor? xD Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 3 sep, 2012 17:31 |
|
Freddelito
Elev |
3 sep, 2012 17:34 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Freddelito: Nejdå, så klart inte (hemska tanke), jag formulerade lite fel xD Jag menade ett till kapitel Haha, jag fattade det, men har lite damp så var verkligen tvungen att skriva det xD Haha Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 3 sep, 2012 17:37 |
|
Freddelito
Elev |
Skrivet av Majis: Skrivet av Freddelito: Nejdå, så klart inte (hemska tanke), jag formulerade lite fel xD Jag menade ett till kapitel Haha, jag fattade det, men har lite damp så var verkligen tvungen att skriva det xD Haha XD ♥
3 sep, 2012 17:38 |
|
Borttagen
|
jag fick läxa idag och vi måste jobba 45 mniuter matte hemma varje vecka
3 sep, 2012 18:56
Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 3 kl. 20:10
|
|
Majis
Elev |
Haha, okej xD Men gör inget
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 3 sep, 2012 20:09 |
|
Borttagen
|
vi kommer säket få ännu mer läxor imorgon det västa med att börja 7:an mer läxor suck
3 sep, 2012 20:09 |
|
Majis
Elev |
Haha, ja
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 3 sep, 2012 20:12 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen