The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Victoire Weasly: Jag kan inte bestäma om jag ska rösta på dig, Ida S eller HarryPotterr *beslutångest* Me... Men ESFD liksom! Men TCOL är så awesome... Jag kan inte xD Men men men Haha rösta på vad du vill (MEN JAG TYCKER ATT DU SKA RÖSTA PÅ MIG OK) Jag tror jag röstar på dig, ESFD vinner ju ändå ~MY TUMBLR~ 12 aug, 2012 21:31 |
|
GinnyForever
Elev |
ESFD?
12 aug, 2012 23:18 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 12 aug, 2012 23:20 |
|
GinnyForever
Elev |
Självklart! Jag är lite trög på kvällen. 13 aug, 2012 13:02 |
|
Ginny00
Elev |
Jag håller på att fixa upp fanfictionen för Pottermässans tävling - någon som vill ge mig mentalt stöd i mugglispost? xD
16 aug, 2012 11:46 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Ginny00: Jag kan om du vill Jag håller på att fixa upp fanfictionen för Pottermässans tävling - någon som vill ge mig mentalt stöd i mugglispost? xD ![]()
16 aug, 2012 15:21 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Ginny00: Jag kan om du vill Jag håller på att fixa upp fanfictionen för Pottermässans tävling - någon som vill ge mig mentalt stöd i mugglispost? xD WOHEY 16 aug, 2012 17:10 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Ginny00: Jag är här nu Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Ginny00: Jag kan om du vill Jag håller på att fixa upp fanfictionen för Pottermässans tävling - någon som vill ge mig mentalt stöd i mugglispost? xD WOHEY ![]()
16 aug, 2012 17:17 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: Wait.... What? Vad gjorde jag som var så fantastiskt? Skrivet av Aivilio: OCH FATTA VAD SMART Josefin_Weasley VAR NÄR HON SKREV I DEN TRÅDEN OCH JAG SÅG DET OCH KLICKADE DÄR MAN KUNDE SE TYP VILKA TRÅDAR SOM VAR SENAST SKRIVNA I. TAAAACK xD AAAAAHHHH VAD BRAAAAAAHHHH DET VVVARRR Du är så bra, vettuh. FATTA VAD SMART DU VAR NÄR DU TRYCKTE PÅ SKAPA TRÅD I NOVELLFORUMET PÅ KPW 2009 :3
18 aug, 2012 12:25 |
|
GinnyForever
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av Tonks_xD: Wait.... What? Vad gjorde jag som var så fantastiskt? Skrivet av Aivilio: OCH FATTA VAD SMART Josefin_Weasley VAR NÄR HON SKREV I DEN TRÅDEN OCH JAG SÅG DET OCH KLICKADE DÄR MAN KUNDE SE TYP VILKA TRÅDAR SOM VAR SENAST SKRIVNA I. TAAAACK xD AAAAAHHHH VAD BRAAAAAAHHHH DET VVVARRR Du är så bra, vettuh. FATTA VAD SMART DU VAR NÄR DU TRYCKTE PÅ SKAPA TRÅD I NOVELLFORUMET PÅ KPW 2009 :3 Min gissning är att du skrev i den så att man kunde se den på första sidan i fanfiction-forumet. 18 aug, 2012 13:24 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen