Starka viljor och olika känslor
Forum > Fanfiction > Starka viljor och olika känslor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
Jag är övertrött då blir jag otroligt sentimental... o.o . .
6 jul, 2012 22:18 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Alltså, nu tycker jag otroligt synd om Peter, även det han gjorde mot Lily och James eftersom han inte planerade att göra det när det här hände. Fast kapitlet var väldigt awesomeigt och jag älskar varenda lilla ord!
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 6 jul, 2012 22:26 |
|
Borttagen
|
Asdfghjllhdibdöahsjsvdksvosbksagahassgshaja jag finner inga ord över hur bra du skriver. ♥
Du behöver verkligen inte ursäkta dig för någonting, för om det hjälper så kan jag säga att du inte är ensam, jag sitter i samma situation själv ^^ Kram ♥ 6 jul, 2012 22:30 |
|
Borttagen
|
^You take my words
6 jul, 2012 23:27 |
|
Filifjonkan
Elev |
Shit vad bra du är. Helt AWWWWWW!!!!!!!
evak forever. 7 jul, 2012 08:05 |
|
Borttagen
|
Jättebra kapitel!
Men jag tycker inte synd om Peter. 7 jul, 2012 09:45 |
|
cikki
Elev |
Jättebra! (ny läsare!)
7 jul, 2012 09:51 |
|
95mas
Elev |
7 jul, 2012 10:15 |
|
EpicFaiil
Elev |
åhhh, så bra
8 jul, 2012 01:35 |
|
Jen93
Elev |
8 jul, 2012 13:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen