Eurovision Song Contest 2012!
Forum > Off Topic > Eurovision Song Contest 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gillar inte alls Turkiets låt. Visst musiken är charmig, men han låter som en get när han håller ut tonerna. BRÄÄÄÄÄÄÄK shippar honom med hans skepp ![]()
25 maj, 2012 15:35 |
|
Jennyferh
Elev |
Skrivet av Solkatten: Estlands låt suger -.- Den är jättemysig ju :'D Han sjunger så vackert! Vackert språk också. Vill att det ska bli lördagkväll nu D:
"Overhead, morning skies all for you"
25 maj, 2012 15:48 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Celebikai: i c wat u did thereSkrivet av Borttagen: Gillar inte alls Turkiets låt. Visst musiken är charmig, men han låter som en get när han håller ut tonerna. BRÄÄÄÄÄÄÄK shippar honom med hans skepp ♏︎ 25 maj, 2012 15:52 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Borttagen: Gillar inte alls Turkiets låt. Visst musiken är charmig, men han låter som en get när han håller ut tonerna. BRÄÄÄÄÄÄÄK shippar honom med hans skepp Var det inte Lettland eller Litauen som hade ett liknande uppträdande för ett par år sedan i Esc? Då de var pirater någon som minns? ![]()
25 maj, 2012 18:20 |
|
Fang
Elev |
Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Den här?Skrivet av Celebikai: Skrivet av Borttagen: Gillar inte alls Turkiets låt. Visst musiken är charmig, men han låter som en get när han håller ut tonerna. BRÄÄÄÄÄÄÄK shippar honom med hans skepp Var det inte Lettland eller Litauen som hade ett liknande uppträdande för ett par år sedan i Esc? Då de var pirater någon som minns? 25 maj, 2012 18:22 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av Fang: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Den här? Skrivet av Celebikai: Skrivet av Borttagen: Gillar inte alls Turkiets låt. Visst musiken är charmig, men han låter som en get när han håller ut tonerna. BRÄÄÄÄÄÄÄK shippar honom med hans skepp Var det inte Lettland eller Litauen som hade ett liknande uppträdande för ett par år sedan i Esc? Då de var pirater någon som minns? Japp det var den! fast de var ju så mycket bättre än Turkiet haha xD ![]()
25 maj, 2012 18:23 |
|
Solkatten
Elev |
Otroligt många länder i år som kör på sitt eget språk o.O
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 25 maj, 2012 18:25 |
|
Ladusvalan
Elev |
Toppen att Loreen gick vidare!
25 maj, 2012 18:45 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av Ladusvalan: Toppen att Loreen gick vidare! Jag har just nu ESC Fever!! xD Och vi alla håller tummarna på att Sverige vinner i år! ![]()
25 maj, 2012 18:48 |
|
Dream
Elev |
25 maj, 2012 18:49 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen