Ron tänker tillbaka
Forum > Fanfiction > Ron tänker tillbaka
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jan
Elev |
29 jan, 2011 16:52 |
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Skrivet av mitchan: George och Angelina´s barn heter Fred.. läste typ fyra kapitel, läser mer senare!!! vet inte om nån redan sagt något - det var ju typ 30 sidor sen - men wtf. "Till Molly, Fred och alla som kan ha hört från Hermione....." <- fred är tyvärr inte. vid liv. haha. ♥ 29 jan, 2011 18:08 |
|
jan
Elev |
Skrivet av .:HermioneGranger:.: Skrivet av mitchan: George och Angelina´s barn heter Fred.. läste typ fyra kapitel, läser mer senare!!! vet inte om nån redan sagt något - det var ju typ 30 sidor sen - men wtf. "Till Molly, Fred och alla som kan ha hört från Hermione....." <- fred är tyvärr inte. vid liv. haha. Ja det va så eller? Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
29 jan, 2011 18:15 |
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Skrivet av jan: mmm Skrivet av .:HermioneGranger:.: Skrivet av mitchan: George och Angelina´s barn heter Fred.. läste typ fyra kapitel, läser mer senare!!! vet inte om nån redan sagt något - det var ju typ 30 sidor sen - men wtf. "Till Molly, Fred och alla som kan ha hört från Hermione....." <- fred är tyvärr inte. vid liv. haha. Ja det va så eller? ♥ 29 jan, 2011 18:16 |
|
jan
Elev |
Skrivet av .:HermioneGranger:.: Skrivet av jan: mmm Skrivet av .:HermioneGranger:.: Skrivet av mitchan: George och Angelina´s barn heter Fred.. läste typ fyra kapitel, läser mer senare!!! vet inte om nån redan sagt något - det var ju typ 30 sidor sen - men wtf. "Till Molly, Fred och alla som kan ha hört från Hermione....." <- fred är tyvärr inte. vid liv. haha. Ja det va så eller? Ja !!! Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
29 jan, 2011 18:18 |
|
Estelle
Elev |
R.I.P. Fred
She thinks you are the chosen one. I am the chosen one. Ahu! 30 jan, 2011 17:28 |
|
jan
Elev |
Mer du supper bra !!!
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
30 jan, 2011 18:04 |
|
evut
Elev |
mer ! :d
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
30 jan, 2011 18:13 |
|
jan
Elev |
30 jan, 2011 18:14 |
|
Vingfåne
Elev |
jadet är supper bra!!
30 jan, 2011 18:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen