myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
29 jan, 2012 11:31 |
|
kya
Elev |
29 jan, 2012 11:40 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
samma :c :c :c :c :c Okej .. hur hann du? D: speech! 29 jan, 2012 11:54 |
|
superman
Elev |
SAMMA HÄR!! Åååh, jag ba "okej idag ska jag vara inne hela dagen och uppdatera sidan varje kvart" och så har det redan varit!
29 jan, 2012 12:03 |
|
kya
Elev |
^
^ Jag klarade det på day two, och i början var det väldigt trögt, men jag klarade de tre första själv och fick hjälp med den sista här i sista sekunden ^^ ![]() ![]()
29 jan, 2012 12:04 |
|
Borttagen
|
Låter helt fantastiskt. o_o
Ska försöka bli beta. :> 29 jan, 2012 12:10 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av superman: ÅH precis!! igår tänkte jag uppdatera hela sidan då jag visste när det skulle hända, men jag glömde bort det och så var det fullt när jag kom på det :c SAMMA HÄR!! Åååh, jag ba "okej idag ska jag vara inne hela dagen och uppdatera sidan varje kvart" och så har det redan varit! vi får fortsätta försöka!! 29 jan, 2012 12:14 |
|
kya
Elev |
29 jan, 2012 12:29 |
|
LilyLovegood
Elev |
Skrivet av kya: Men fjärde dagen kommer väl idag? Eller...? Va? Jag trodde idag var dag tre och i morgon då blir dag fyra...
"Don't worry. You're just as sane as I am." -Luna Lovegood
29 jan, 2012 12:35 |
|
hyperion
Elev |
Det är dag tre idag, fyra imorgon. Så imorgon mellan 4-8 svensk tid så kör vi!
Dock känner jag att det inte är hela världen om jag inte kommer in, det öppnar ju typ i juni/juli ändå och kommer ha fullt upp med skola och jobb tills dess i vilket fall som helst ![]()
29 jan, 2012 12:41 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen