vad fick ni för bönor idag?
Forum > Mugglarportalen > vad fick ni för bönor idag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Boba
Elev |
Kalkon=Blä
70% tycker om den här smaken! Margarin=Blä 31% tycker om den här smaken! Kiwi=Gott 91% tycker om den här smaken! Zingo=Gott 74% tycker om den här smaken! Revbensspjäll=Blä 82% tycker om den här smaken! 2 feb, 2012 15:27 |
|
Borttagen
|
Olivolja
36% tycker om den här smaken! Fasan 23% tycker om den här smaken! Diesel 13% tycker om den här smaken! Hushållsost 67% tycker om den här smaken! Lingon 72% tycker om den här smaken! 2 feb, 2012 18:21 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Pepsi 91% tycker om den här smaken! Big Mac 78% tycker om den här smaken! Mandel 74% tycker om den här smaken! Vitlök 52% tycker om den här smaken! Crème Fraîche 58% tycker om den här smaken! speech! 2 feb, 2012 21:44 |
|
prongs
Elev |
Pajbulle
72% tycker om den här smaken! Vatten 96% tycker om den här smaken! Chili Con Carne 57% tycker om den här smaken! Korvspad 7% tycker om den här smaken! Kattmat 18% tycker om den här smaken! PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 3 feb, 2012 00:19 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Vattenmelon 91% tycker om den här smaken! Konjak 21% tycker om den här smaken! Revbensspjäll 81% tycker om den här smaken! Hjortron 74% tycker om den här smaken! Tuschpenna 14% tycker om den här smaken! speech! 3 feb, 2012 06:16 |
|
Boba
Elev |
Oxbuljong=blä
35% tycker om den här smaken! Tuttifrutti=gott 93% tycker om den här smaken! Dillchips=gott 85% tycker om den här smaken! Pajbulle=? (jag har aldrig smakat det) 73% tycker om den här smaken! Saft=gott 98% tycker om den här smaken! 3 feb, 2012 09:17 |
|
Borttagen
|
Chocolate Chip Cookies ♥ kommer inte ihåg de andra
3 feb, 2012 09:20 |
|
Cindy
Elev |
Pesto= blä
sten= blä äppeljuice=gott dillchips= gott tyg= blä Jag kommer dock inte ihåg hur många procent som gillar varje böna, men aja...
3 feb, 2012 10:25 |
|
prongs
Elev |
Skrivet av Boba: Oxbuljong=blä 35% tycker om den här smaken! Tuttifrutti=gott 93% tycker om den här smaken! Dillchips=gott 85% tycker om den här smaken! Pajbulle=? (jag har aldrig smakat det) 73% tycker om den här smaken! Saft=gott 98% tycker om den här smaken! pajbulle.. nu gjorde du det! hur smakade bönan? PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 3 feb, 2012 14:54 |
|
Borttagen
|
Än så länge har jag...
Äpple Gurka Magnum Mandel Tuschpenna Kackerlacka Jäst Ris Dillchips Sushi Vatten Blodpudding Kloak Wasabi Kantarell Morot Ull äggplanta Rostbiff Sill Choklad Vaniljsås Ost Pepperoni Tranbär Kummin Majs Abborre Marshmallow Komage Diesel Eld Polkagris Sockervadd Peppar Soja Vaniljglass Citron Kebab Chokladmousee Oregano Vit Choklad Kåldolme Varmkorv Kofta Stenkaka Blod Västerbottensost Pudding Olivolja Granbarr Pizzakrydda Päronglass Renkött Fiskpinnar Snigel Äpplepaj Nudlar Tånagel Yoghurt Müsli Mjölk Dadel Spenat Hallonbåt Rökt Lax 3 feb, 2012 15:12 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen