(PM)Jag hatar din blotta existens
Forum > Fanfiction > (PM)Jag hatar din blotta existens
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
carro78
Elev |
Jag HATAR nadine *tänker mordiska tankar med Hermia*. Snälla låt mig döda henne och co. Matizze!! Snäääääääla!!
23 jan, 2012 18:22 |
|
Vipratten
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Vipratten: ^ Det första har du nog sett, det andra skulle förvåna mig om du sett då det bara finns i min lilla burk för tillfället. Det dyker nog upp här ikväll igen, i och med att jag fått läxor igen och då behöver en undflykt Kan nog vara så. Men varför skriva för att man inte har tid? Jag skriver bara om jag har det. Matizze: Blir det mera snart? Det är så jag blir kreativ, när jag egentligen borde göra något heeelt annat... Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
23 jan, 2012 22:50 |
|
HalfBloodPrincess
Elev |
Jättebra! Skriv mer så snart som möjligt!
Har sträckläst nu! Förresten kan jag få vara med i CA? *bevakar* Happy Hunger games! And may the odds be ever in your favor! 24 jan, 2012 15:14 |
|
nilla10
Elev |
meeeeeeeeeeeeer
hej hej! :) 24 jan, 2012 15:39 |
|
Matizze
Elev |
Jean
"Där är toaletten, där går du på toa. Där är handfatet där du tvättar händerna och där är dörren som du går in genom", säger Jean snabbt och oentusiastiskt. Varför var han tvungen att visa en bortskämd idiot runt i det alldeles för stora slottet? Kunde de inte bara ha gett Perse en karta istället?! "Jaha, och?" Frågar Perse ointresserat och himlar med ögonen under luggen. Jean tvivlar på att killen kan se något över huvud taget. "Åh, inget", säger Jean med tillkämpat lugn. Han har fått hela eftermiddagen ledig för det här, och att inte ställa till med bråk skulle få det hela att vara över så mycket fortare. "Jag tänkte bara att du kanske ville veta var det fanns toaletter nästa gång du behöver gå på toa." "Jag får väl skita i en buske eller nå't om det kniper", säger Perse kaxigt och Jean förvånas av det grova språket. Om Perse fortsatte prata så här kunde han räkna med rejält med poängavdrag. "Ska vi gå vidare eller?" Undrar Perse och är ute i korridoren igen innan Jean ens hinner svara. Jean fnyser högljut och skyndar efter. "Dig har jag aldrig sett förut, är du ny eller?" Rinaldi, en kille i Jeans årskurs, har kommit fram till dem i korridoren. "Jepp, kom hit nyss. Han där visar mig runt." Perse flinar snett och pekar med tummen på Jean som låtsas som om han är en staty när Rinaldi tittar på honom med en nästan skräckslagen blick. Någonting säger Jean att Rinaldi inte ens såg honom förrän nu. "Catterholt? Du skojar! Häng med oss istället, vi kan visa dig runt", erbjuder sig Rinaldi och nickar mot sina kompisar som står längre bort och sneglar avvaktande på Jean. Jean ser att Perse flinar och Jean surnar till. Vad var det som var så roligt? "Visst, gärna det", säger Perse glatt och följer med Rinaldi bort till Rinaldis vänner. "Ses Catterholt!" Ropar han bakåt mot Jean som står kvar och stirrar tomt framför sig när Perse försvinner längre och längre bort i korridoren tillsammans med resten av killarna. "Allvarligt, häng inte med Catterholt mer", hör Jean Rinaldi råda Perse när han tror att Jean inte kan höra längre. "Han och hans örn måste ha någon sorts störning i hjärnan eller nå't, tycker inte du också att det känns som om han bara väntar på ett tillfälle att bli ensam med en så att han kan mörda dig? Jag kan ge mig på att han säkert skulle äta upp dig efteråt. Rå", Jean vänder sig häftigt och och går med snabba steg iväg åt motsatt håll. Han vill inte höra mer, han vill bara komma bort härifrån. ![]()
24 jan, 2012 17:56 |
|
MissFniss
Elev |
24 jan, 2012 18:49 |
|
Lokix
Elev |
håller med Todeledo 24 jan, 2012 19:44 |
|
Josie Malfoy
Elev |
åh, stackars Jean =(
snälla skriv mer, den är så bra-aa.. Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 24 jan, 2012 20:11 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Har en känsla av att offrena för CA kan öka om Rinaldi & co fortsätter på det viset... Vad tror ni?
Men helt awsome skrivet! Skrivet av HalfBloodPrincess: Jättebra! Skriv mer så snart som möjligt! Har sträckläst nu! Förresten kan jag få vara med i CA? *bevakar* Du är uppskriven. 24 jan, 2012 21:23 |
|
Ginny4ever
Elev |
Stackars Jean!!!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 24 jan, 2012 21:34 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen