En mugglisberättelse (SV)
Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mugglisvilma
Elev |
Yaay! bravo!
Go Hufflepuff! 28 dec, 2011 18:26 |
|
MissFniss
Elev |
28 dec, 2011 20:10 |
|
carro78
Elev |
28 dec, 2011 21:20 |
|
Borttagen
|
Superbra!!!!!!!!!!
28 dec, 2011 21:24 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av carro78: håller med de ovanför!!!!! den är så bra och kan jag få vara med??? Du är redan uppskriven. 28 dec, 2011 21:33 |
|
carro78
Elev |
28 dec, 2011 21:33 |
|
juliaweasly
Elev |
Yayy jag är med!
Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
28 dec, 2011 22:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna.Lovegood: Jag tror alla är uppskrivna nu. Men ni har nog märkt att jag fortfarande inte vet vad jag ska hitta på. Så ni får fortfarande gärna muggleposta... Fang: Ja, jag vet att du är kille. Men vi är 4 killar, och 32 tjejer. (om jag inte räknat fel) En aning dåligt balanserat kanske. Men självklart tar jag fortfarande emot tjejer också. Får jag va me?? 28 dec, 2011 22:54 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
^Ofc, uppskriven
Nu kör vi på med något riktigt failat. Full fart mot påsk! (flummig dag) --------------------------------------------- Mugglisvilma satt vid mugglis och åt på en stor chokladkaka. Hon hade klarat sig riktigt bra med sin nya användare. Hon hade vant sig vid sitt nya användarnamn, och kommit igång i forumet. Men hon tyckte ändå det var lite konstigt att hon inte hört något från Hermione Granger Nu hade det gått ett par månader, och påsken närmade sig. Rektorn hade ändrat designen på sidan till ett påsktema, bestående av en gul bakgrund, färgglada ägg överallt och fullt av gröna små kycklingar som skuttade omkring i forumet och i frågesporten... Vänta lite...! Mugglisvilma höll nästan på att sätta godiset i halsen. Eller hon skulle iallafall ha gjort det om det hade varit en annan sorts godis. Men nu råkar det vara så att en chokladkaka är mycket svår att sätta i halsen. Iallafall, tillbaka till ämnet. Kycklingar är inte gröna. De är gula. Men när mugglisvilma tittade närmare på dem såg hon att de var gula, precis som de skulle vara. Hon fortsatte att disskutera i forumet, och tänkte inte mer på det. Men bara några minuter senare höll hon på att sätta chokladkakan i halsen igen. Men som tur är så är det ju som sagt nästan omöjligt att sätta en chokladkaka i halsen. En illgrön kyckling hade precis skuttat tvärs över inlägget hon höll på att läsa. Och den här gången kunde hon omöjligt ha sett fel. ------------------------------------------ Okej, det här blev helgalet, men jag är ganska nöjd ändå. Tack mine, för ditt fantastiska tips om gröna kycklingar. Det var absolut värt att utveckla. Jag tror nog att juliaweasly har något i görningen. Är det någon som vet vad? Muggleposta! 28 dec, 2011 23:27 |
|
Mugglisvilma
Elev |
Yaay! Gröna kycklingar!
Go Hufflepuff! 28 dec, 2011 23:58 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen