Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The dark side

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

1 2 3 ... 3397 3398 3399 ... 4936 4937 4938
Användare Inlägg
AlexZz
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag skriver en historia om utomjordingar ^^
Eller, jag har bara kommit en sida på word, men vill någon läsa?

Mee wanna... ^^

.https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F54ffmJa.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FXP6PXDm.gif.

7 jun, 2012 16:11

MizzNina
Elev

Avatar


Vet ni förresten exakt hur glad Nijna blev igår????

Jonssons onsdag kommer ÄNTLIGEN på Dvd!

http://www.spiderboxentertainment.se/in/se/dvd/kommande/566-30-ars-festen-ar-fran-ar-after-shave-och-galenskaparna

Fattar ni att jag har längtat efter detta ögonblick eller?!

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

7 jun, 2012 16:42

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Godkväll♥

speech!

7 jun, 2012 17:03

Borttagen

Avatar


Varför började jag helt plötsligt må dåligt?
Det är säkert ljudet av gräsklipparen utanför fönstret som sänder ut irriterande signaler till min hjärna och det väcker Francis...

Jag ska iväg snart.
Frågade Hanna vilka som kommer vara vid dammen. Togald, Tim och Bard. Och kanske några till från bandet. "Och det har säkert hunnit komma fler!"

Well...
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m4v153Y2uF1qdukg4.gif

7 jun, 2012 17:09

Borttagen

Avatar


heej..
Det är så många studentmottagningar och saker att jag knappt hinner va inne på mugglis känns det som :c

Och, Cara, förlåt för att jag lät dig vänta så länge gällande planerna! D: Det kanske inte gjorde dig så mycket, men jag tycker iallafall att det var fel av mig.
Om det inte blir idag, blir det i helg. Då har jag iallafall en del tid

(Cara Riddle, komsi, komsi)

7 jun, 2012 18:40

Minidjuret
Elev

Avatar


Ni vet, Chris Hemsworth heter ju Christopher, Tobey Maguire heter ju Tobias och Tom Hiddleston heter Thomas, då borde jag som heter Louise egentligen heta Louisiana?

7 jun, 2012 19:01

Borttagen

Avatar


Minidjuret
vill du att vi ska kalla dig Louisiana då? ^-^
jag kommer att stava fel på det, men potäter.

btw, när kommer det nya kapitlet på the dark side storyn? :3 Just curious, vill inte pressa dig.

7 jun, 2012 19:24

Minidjuret
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Minidjuret
vill du att vi ska kalla dig Louisiana då? ^-^
jag kommer att stava fel på det, men potäter.

btw, när kommer det nya kapitlet på the dark side storyn? :3 Just curious, vill inte pressa dig.


Haha nejdå, bara en sak jag kom at tänka på när jag cyklade till skolan, haha XD

Oh, jag visste int att folk läste xD
Soon, my friend, soon C:

7 jun, 2012 19:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
Skrivet av Borttagen:
Minidjuret
vill du att vi ska kalla dig Louisiana då? ^-^
jag kommer att stava fel på det, men potäter.

btw, när kommer det nya kapitlet på the dark side storyn? :3 Just curious, vill inte pressa dig.


Haha nejdå, bara en sak jag kom at tänka på när jag cyklade till skolan, haha XD

Oh, jag visste int att folk läste xD
Soon, my friend, soon C:


ookey ^^ måste faktiskt säga att jag är lite lättad; efter ett tag blir det nog jobbigt att behöva rätta till det hela tiden o_O

det gör nog de flesta :3
whoop whoop, hula hoop 8D

7 jun, 2012 20:05

Minidjuret
Elev

Avatar


^
Haha naawie ♥

Haha va? Det visste jag int xD ♥

7 jun, 2012 20:16

1 2 3 ... 3397 3398 3399 ... 4936 4937 4938

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

Du får inte svara på den här tråden.