The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Ralice
Me too. Framförallt när det handlar om barn. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 7 jun, 2012 14:54 |
|
Borttagen
|
^ ja, jag får alltid så dåligt samvete efter ett tag, du vet, när man står och ser någonting och bedömer om man borde eller inte borde hjälpa >.<
Och sen bestämmer man sig för att inte hjälpa/hinner inte. Bad thoughts ;___; 7 jun, 2012 14:55 |
|
MizzNina
Elev |
Ralice
Eller att man inte vet hur man ska hjälpa, och tanken på att det kan ta mer än två sekunder, och usch ångesten just då är inget roligt. Varför skulle ni ta blodprov btw? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 7 jun, 2012 14:57 |
|
Borttagen
|
Rana
Ja men precis! Det var Lucas, han har inte tagit blodprov sen november och nu är han mer eller mindre anorektisk, så vi åkte till en specialist och de skickade oss till blodprov :3 7 jun, 2012 15:00 |
|
MizzNina
Elev |
Ralice
Oj då... That's not good. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 7 jun, 2012 15:03 |
|
Borttagen
|
^ så länge han lever är det nog ganska okej ändå... ^^'
7 jun, 2012 15:05 |
|
MizzNina
Elev |
Ralice
Jo, det har du visserligen rätt i. Always look on the bright side of life. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 7 jun, 2012 15:08 |
|
Borttagen
|
Rana
Precis! 7 jun, 2012 15:15 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Yaay, level 12 i duellen
speech! 7 jun, 2012 15:25 |
|
Borttagen
|
Jag skriver en historia om utomjordingar ^^
Eller, jag har bara kommit en sida på word, men vill någon läsa? 7 jun, 2012 16:10 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen