Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The dark side

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

1 2 3 ... 3395 3396 3397 ... 4936 4937 4938
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Har precis sett "Signs"
Älskar hans filmer ♥

7 jun, 2012 13:57

Borttagen

Avatar


Nu är Alice hemma.

Och ledsen och besviken ;___;

7 jun, 2012 14:17

MizzNina
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Nu är Alice hemma.

Och ledsen och besviken ;___;


Y U not happy?

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

7 jun, 2012 14:33

Borttagen

Avatar


Rana
Jag gick runt i olika leksaksaffärer och de hade inte den leksaken jag ville ha. Loki-figur alltså.

De hade Iron Man, Thor, Captain America... men inte Loki </3

Fast jag blev så ledsen att jag blev inspirerad (ja, mitt användarnamn passar nog ganska bra här I guess) att nu ska jag jobba på en awesome sak. Eller awesome... jag hoppas den kommer bli lika awesome som den är i mitt huvud. :c

Och för övrigt så är det här en ledsen dag. Jag är så arg utan någon anledning.

Men HEJ!
När vi satt och väntade i väntrummet till blodprov så satt där en kille som såg ut som Spider i filmen. Till och med Lucas tyckte det ^^'

7 jun, 2012 14:36

MizzNina
Elev

Avatar


Ralice

Ursäkta mig för detta men,....
*fniss*

Du är så söt.

Coolt. Hoppas han är sane bara. ^_^
Otherwise. poor boy.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

7 jun, 2012 14:39

Borttagen

Avatar


Rana
Haha ^^
Jag och Lucas blev lite så där... du vet, folk i vår ålder brukar oftast gå runt och köpa andra saker. Vissa köper t ex ringar för att de ska förlova sig. Medan vi sitter i leksaksaffärer och undersöker ordentligt varje hylla xD

Han såg faktiskt inte riktigt "frisk" ut. Sadly.
Det läskigaste var att han hade en liknande kappa o.o

7 jun, 2012 14:43

MizzNina
Elev

Avatar


Ralice

Jag förstår den där grejen.
Jag och mina klasskamrater var stamkunder i leksaksaffären i gislaved när vi gick på gymnasiet.

Jag och en tjejkompis köpte faktiskt tamaguccis där. Jag hade aldrig någon när jag var liten. ^_^

It's kinda scary.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

7 jun, 2012 14:46

Borttagen

Avatar


Rana
Oh, vad awesome!
jag hade inte heller en när jag var liten... hade en för fem, fyra år sen, men ja... it's gone. Somewhere o.o

Jag vet. Han gick och tog en ny nummerlapp efter att ha suttit där i tjugo minuter, och höll i båda två. Jag och Lucas spekulerade om det kanske är så att han jämför vilket nummer han gillar bäst -.^

7 jun, 2012 14:49

MizzNina
Elev

Avatar


Ralice

Åh, My heart breaks for him.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

7 jun, 2012 14:51

Borttagen

Avatar


^ det är lite sorgligt att se såna människor :c

Jag vill alltid hjälpa dem på något sätt, även om jag inte riktigt kan.

7 jun, 2012 14:52

1 2 3 ... 3395 3396 3397 ... 4936 4937 4938

Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side

Du får inte svara på den här tråden.