The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Minidjuret: Gosh vad alla ska vara begåvade i min klass o.o På vilket sätt? XD Se på alla som sitter och sjunger som gudar och spelar gitarr, eller folket som kan rita, haha så kommer man där och typ "Jaha om jag bara skulle...ÅH CHRIS!" ^^ PHAHAHA AHAHAHHAA ÅH DET DÄR VAR DAGENS BÄSTA SKÄMT AHAHAHAHAHAHA Skojar du med mig?! Du är ju en av de som kan rita. O__O 7 jun, 2012 10:26 |
|
Minidjuret
Elev |
^
HAHAHAHAHAHAHA Nä My nu ska vi int driva med gamalt folk här... 7 jun, 2012 10:27 |
|
Borttagen
|
7 jun, 2012 10:33 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Gosh vad alla ska vara begåvade i min klass o.o Ugh, min klass är inte begåvad.... speech! 7 jun, 2012 10:35 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ AHAHAHAHA JAaa, du vet. Du är ju så jädra gammalt, flera måånader äldre än mig. Snart ser du ut såhär: Jamen självklart My? o.O Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Minidjuret: Gosh vad alla ska vara begåvade i min klass o.o Ugh, min klass är inte begåvad.... Du är jätteduktig på mycket! ♥ 7 jun, 2012 10:42 |
|
Borttagen
|
7 jun, 2012 10:43 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
^
^ Det är du också. :3 speech! 7 jun, 2012 10:44 |
|
Cara Riddle
Elev |
MizzNina haha ja kanske xD
Haha ja tror jag får låsa min garderob så jag inte hittar en Nina där inne ![]()
7 jun, 2012 11:22 |
|
MizzNina
Elev |
Cara
*Fniss* Ja. Tur för dig att jag inte kan din adress. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 7 jun, 2012 11:22 |
|
Deathless
Elev |
7 jun, 2012 12:33 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen