The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lordlollo
Elev |
^ yea!
♆ 7 jun, 2012 00:50 |
|
MizzNina
Elev |
GRATTIS ALEX!
Idag mina vänner fyller lilla Al... Förlåt. Jag menar såklar INTE lilla Alex år. ![]() Så people KALAS!! Nu. Vi börjar med att sjunga en födelsedags sång för Alex, och ge henne tårta på sängen. *Brister ut i sång* Med en enkel Tulipan uppå bemärkelsedan Vi har den äran, vi har den äran att gratulera Ett fyrfaldigt leve för Alex, hon lever Hipp hipp HURRA HURRA HURRA HURRA!! TÅRTA!! Jag har valt de med omtanke. Och försökte hitta en med Repo! Tema. ![]() ![]() ![]() ![]() *Skär upp tårta till alla Darksiders som nu står samlade runt Alex säng, smaskar i sig tårta* Och såklart ska du få presenter också. *Ger presenter* ![]() ![]() ![]() (Säg till under dagen när du vill öppna dina paket, så ska vi se till så att du får reda på innehållet ![]() Grattis igen Alex, hoppas du får världens bästa dag. *Tar med mig alla darksiders och klampar ut ur Alex sovrum* (Och Ja. Idag har jag Sweeney Todd tema, bara för din skull. Även om jag ett tag tänkte byta till Familjen Addams. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 7 jun, 2012 06:23 |
|
Borttagen
|
Jag visste att MizzNina kommer vara först!
POTATOES! GRATTIS BÄSTASTE ALEX! Du ska veta att du betyder otroligt mycket här för oss. Ja, jag pratar för alla oss här. Utan dig skulle The Dark Side vara helt annorlunda! Och ALAN, underbaraste ALAN! Alla konversationer vi har haft, om seriösa och oseriösa grejer, har gjort mina dagar. Vårt framtida viktorianska hus med tortyrkammare! Seriemördare! Johnny Depp och massa annat. Jag skulle aldrig gissa på att du fyller 14. Först jag pratade med dig trodde jag att du var äldre! ♥ Glöm inte att jag älskar dig. ♥ Här får du (ursäkta att det inte är mycket, just nu har jag inte råd att köpa en awesome tårta! :c Men Nina får stå för tårtan, hon väljer alltid de finaste ju! ) ![]() GRATTIS! ♥ (jag kommer nog inte hem förrän sent på eftermiddagen tyvärr, så då får vi nog... prata ♥) 7 jun, 2012 07:04 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Nu känner jag inte dig så bra... Men:
GRATTIS ALEX 7 jun, 2012 07:06 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: MizzNina haha nej xD men det är så det går när jag har tråkigt xD haha du får inte mina kläder Tss. I believe you are fabulous. De hade förmodligen inte passat mig ändå. Och så hade jag fått lägga ut dem, och massa arbete. Behåll du dina kläder. Åtminstone tills jag skurit bort halva min kroppshydda. sen kan jag ta dem. Skrivet av Borttagen: Rana Czerwony Smok ftw! Din familj verkar så awesome ^-^ Yeah! Well. Jag antar att det blir vad man gör det till. ^_^ I choose to see the good sides, if I haven't seen people in a while. Skrivet av DeathDownAlex: It was simly awesome. HAha du får ge upp helt enkelt. Ingen födelsedagssång för din far. XD Man ska ju inte äta för mycket smet. Bara tills det är bra. ^^ Haha ja och till råga på det så var det så falkt många gånger att jag inte vet vart jag ska ta mig till. FY! Haha indeed. Man vill typ mörda någon för att bli av med frustrationen när man läser trådarna. Well. I'm awesome too. Nej. Kanske om fyra år. Om Pappas och Ankis planerade fest blir av så blir jag nog så illa tvungen att sjunga. Så typ, Slicka av slickepotten. Sen är det bra. Remind me att aldrig sjunga inför dig. much. Hahaha.. Ja, typ... Skrivet av DeathDownAlex: Bortförklaringar I see. Du förtjänar alla komplimanger du kan få. Usch vad hemskt att du blev mobbad. (Vad ytligt det där lät O.O) Det är inte konstigt att folk ger dig kommplimanger. Du är fin rakt igenom. Precis. Världens selfesteem boost. Jag har lärt mig från den bästa. Min syster har bortförklaringar för allt. ![]() Well isn't that a sweet thing to say. Okej. okej. Nu får du sluta,. Innan jag blir alldeles odräglig. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 7 jun, 2012 08:05
Detta inlägg ändrades senast 2012-06- 7 kl. 08:19
|
|
Borttagen
|
Vilma är söt
7 jun, 2012 08:16 |
|
Minidjuret
Elev |
Gosh vad alla ska vara begåvade i min klass o.o
7 jun, 2012 09:35 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
GRATTIS FINA ALEX!!!!!!♥
GRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTIS ALEX!!! en nalle puh och lite blommor till dig Här är dina presenter. Vilken vill du öppna först? ![]() ![]() ![]() ![]() Och här är tårtan: Och cupcakes: ![]() Och ballonger: HOPPAS DU FÅR VÄLRLDENS FINASTE FÖDELSEDAG ALEX♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ speech! 7 jun, 2012 09:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Gosh vad alla ska vara begåvade i min klass o.o På vilket sätt? XD 7 jun, 2012 10:15 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Minidjuret: Gosh vad alla ska vara begåvade i min klass o.o På vilket sätt? XD Se på alla som sitter och sjunger som gudar och spelar gitarr, eller folket som kan rita, haha så kommer man där och typ "Jaha om jag bara skulle...ÅH CHRIS!" ^^ 7 jun, 2012 10:23 |
Du får inte svara på den här tråden.



















Mugglarportalen